Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

Jarosławska Fundacja POMOCNA DŁOŃ działający w branży Organizacje (polityczne, związki zawodowe, inne), dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14697

przeczytaj więcej

www. Marek Bak .info działający w branży Brak kategorii, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14677

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

autorzy

Karolina Ciurla - artykuły

Teleprezencja

Teleprezencja

Coraz więcej polskich firm korzysta z systemów telekonferencyjnych, jako narzędzi komunikacji - tak wewnątrz organizacji, jak i poza nią. Usługi telekonferencji cieszą się coraz większą popularnością.
Czytaj
Google

Czy znajdziemy cię w komórce, czyli jak zobaczy cię Google po 21 kwietnia 2015 r.

Od 21 kwietnia 2015 roku strony internetowe będą oceniane pod względem zgodności z urządzeniami mobilnymi (smartfonami, tabletami, palmtopami). Google wprowadza bowiem algorytm pozwalający ocenę stron pod tym kątem i przekładaniem na mobilne wyniki wyszukiwania. Dostosowanie stron do prawidłowego wyświetlania na urządzeniach mobilnych zostanie jednym z ważniejszych czynników wpływających na ranking strony. Niektórzy eksperci uważają, że brak takiej zgodności będzie oznaczać wyraźny spadek ruchu w witrynie, inni jednak uważają, że nie będzie to miało widocznego wpływu. Z badania TNS Polska przeprowadzonego w połowie stycznia 2014 roku wynika, że w tamtym czasie 44% Polaków posiadało smartfony. Liczba ta stale i systematycznie rosła i przewidywano, że na początku roku 2015 obejmie 60% Polaków. Zwiększyła się również świadomość społeczeństwa – aż 93% potrafiło wówczas wskazać różnice pomiędzy smartfonem a zwykjłym telefonem komórkowym.
Czytaj
Kłody pod nogi

Kłody pod nogi, czyli problemy polskiego przedsiębiorcy

Czy prowadzenie firmy w Polsce jest trudne, skomplikowane, najeżone niebezpieczeństwami? Czy jednak warto podjąć ryzyko i znaleźć na rynku miejsce dla swojej firmy? Jak wynika z badania „Problemy polskich przedsiębiorców” przeprowadzonego przez TNS OBOP ponad 50 proc przedsiębiorców zauważa, że prowadzenie działalności gospodarczej jest bardzo utrudnione. 79 proc. z nich największe trudności dostrzega w skomplikowanych przepisach prawnych, a 55 proc. we współpracy z urzędami.
Czytaj

Time management, czyli co zrobić z czasem

Coraz większą uwagę przywiązuje się do zarządzania czasem, a szkolenia i kursy z zakresu time management stają się coraz popularniejsze. Po zarządzanie czasem sięgają zarówno korporacje, duże organizacje, podmioty gospodarcze, jak i mniejsi przedsiębiorcy i osoby prywatne. Właściwe zarządzanie czasem pozwala bowiem wprowadzić nieco porządku do codziennego planu dnia, który bywa chaotyczny, a przez to mało efektywny.
Czytaj

Kiedy urzędnik przychodzi na kontrolę

W 2004 roku weszła w życie ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, która wprowadziła na grunt polskiego prawa ogólne reguły precyzujące zakres i zasady kontroli wobec przedsiębiorców. Nowe normy tworzą jednolity model kontroli we wszelkich postępowaniach, które dotyczą przedsiębiorców.
Czytaj

Kontrola strategiczna

Kontrola strategiczna to sprawdzenie, czy określona strategia została prawidłowo przygotowana, przeprowadzona i implementowana w przedsiębiorstwie, oraz czy planowane efekty zostały osiągnięte.
Czytaj

Przygotuj się na negocjacje

Długa lista zadań, skomplikowane projekty i napięty kalendarz – to rzeczywistość, z którą mierzy się przeciętny menedżer. Dlatego też coraz więcej czasu zajmują mu działania, niż planowanie przygotowanie.
Czytaj

Dress code

Odkąd do biur i urzędów wtargnął formalny dresscode mamy jasne reguły dotyczące strojów służbowych. Są one dość restrykcyjne, wymagające elegancji, schludności i gustu. Kodeks ten jest prosty do zapamiętania – świat biznesu to przede wszystkim stonowane kostiumy i garnitury. Jak wskazują badania psychologiczne ubiór pracownika wpływa na to, jak firma postrzegana jest przez klientów – może więc podnieść jej wiarygodność w ich oczach, a nieodpowiedni – przyczynić się do wyrobienia sobie negatywnego obrazu, na przykład jako firmy nieprofesjonalnej.
Czytaj

Sztuka motywowania

Co nas motywuje do pracy? Uznanie, prestiż, możliwość rozwoju i doskonalenia, odpowiedzi jest wiele, ale niezależnie od stanowiska i rodzaju pracy w czołówce są pieniądze.
Czytaj
istockphoto

Kobieta szef

Kobieta w roli lidera jest inspirująca dla swojego zespołu. Rzadziej wywiera presję na swoich podwładnych stawiając raczej na lojalność i samodzielność, oraz rozwija zaangażowanie. Kobieta, jako szef często rozmawia, konsultuje i przekonuje, a kierując zespołem korzysta z intuicji i myśli długoterminowo. Szefowe są empatyczne i dobrze rozumieją członków zespołu. Mają jednak mniejszą skłonność do ryzyka.
Czytaj
Shutterstock

Komunikacja wewnętrzna

W każdej organizacji ważna jest komunikacja wewnętrzna. Nie wszyscy są tego świadomi, nie zawsze zarządzają tym obszarem, a jednak komunikacja to podstawa.
Czytaj
Shutterstock

8 pułapek content marketingu

Czym jest content marketing? To marketing treści, którego podstawą jest informacja stanowiąca punkt wyjścia dla określonych treści. Istnieje od dziesiątek lat, niedawno jednak został zaadaptowany przez firmy, które oferują usługi marketingu internetowego. Jest to strategia polegająca na pozyskiwaniu klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych treści. Bazuje na relacji z odbiorcą, najlepiej długotrwałej. Budowanie tej relacji opiera się na zaangażowaniu i integracji obu stron. Łatwo jednak popełnić błędy.
Czytaj
Dreamstime

Zatrudnianie freelancera

Freelancer to specjalista realizujący projekty na zlecenie. Firmy oraz instytucje coraz częściej korzystają z takiej formy współpracy, by osiągać wysoką jakość i zyski.
Czytaj
Dreamstime

Poznaj Growth Hacking - klucz do sukcesu Facebooka i Twittera

Growth Hacking, czyli źródło sukcesu wiodących firm technologicznych, które skorzystały na zmianach i utrzymały imponujące tempo wzrostu.
Czytaj
Dreamstime

Sprzedaż i marketing – ciągłe napięcia

Jakie są podstawowe źródła napięć między marketingiem i sprzedażą? Dlaczego cele sprzedaży i marketingu często mają tendencje do rozjeżdżania się. Jakie są zadania marketerów i handlowców, jakie są podstawowe grzechy popełniane przez pracowników sprzedaży i marketingu, co zrobić, aby poprawić współpracę między działami marketingu i sprzedaży oraz skutecznie redukować tarcia?
Czytaj
Shutterstock

Jak stworzyć idealny nagłówek

Pisząc swoją prezentację w Internecie musisz dołożyć starań, by przyciągnąć użytkownika na swoją stronę. Dobry nagłówek znacznie to ułatwi, pomoże Ci wyróżnić się spośród wielu podobnych. Podpowiemy Ci, jak stworzyć hasła idealne – takie, które skutecznie przyciągną Twoich odbiorców.
Czytaj

Branding – wprowadzamy markę na rynek

Czy widzisz, jak z każdej strony otaczają nas produkty? Jednych potrzebujemy bardziej – to produkty pierwszej potrzeby, bez innych możemy się obejść, a jeszcze inne odpowiadają na nasze marzenia. Obcujemy z markami, których nie mamy potrzeby posiadać, ale mają one swoje miejsce na rynku. Są odpowiedzią na oczekiwania klientów, a często same kreują to zapotrzebowanie. Półki w sklepach pełne są dóbr, które przyciąga nas pięknymi opakowaniami, atrakcyjną ceną, ciekawym sloganem reklamowym, czy konkursem z nagrodami.
Czytaj

Korzyści z Contact Center

Do jakich działań wykorzystuje się Contact Center? Czy wybrać zewnętrzną firmę, czy zbudować własne centrum kontaktowe? Jeśli wybrać zlecone na zewnątrz – czym kierować się w wyborze firmy Contact Center?
Czytaj
Shutterstock

Tożsamość biznesowa – jak zalogować się w świadomości konsumentów

Każda firma, organizacja jako podmiot gospodarczy ma swoją własną tożsamość biznesową. Ona wpływa na to, jak jest postrzegana przez potencjalnych kontrahentów i konsumentów.
Czytaj
Shutterstock

Nazwa firmy warta zapamiętania

Na rynku funkcjonuje wiele przedsiębiorstw o bardzo podobnych nazwach, wiele produktów i marek ma podobnie brzmiące określenia, które powstały w ramach obowiązującej w danej branży konwencji. Szkoda, bo trudno je od siebie odróżnić, co nie ułatwia również ich zapamiętania.
Czytaj
Shutterstock

Prezentacja w katalogu – kilka skutecznych sztuczek

Uczestnicy programu Euro Renoma mogą umieścić opis swojej działalności – instytucji, czy firmy – w rejestrze. Twoi potencjalni i realni partnerzy, klienci, kontrahenci mogą dowiedzieć się o Tobie i poznać Twoją ofertę. Warto, być zadbał o zachęcający opis, który zaciekawi i zachęci, by zapoznać się z pełną ofertą, bądź do bezpośredniego kontaktu. Oto kilka wskazówek, jak stworzyć efektywną prezentację i przekonujący opis.
Czytaj

100 najskuteczniejszych słów w e-mail marketingu

Wiele interesujących wniosków można wysnuć z opublikowanych statystyk dotyczących skuteczności słów zawartych w temacie wiadomości e-mail. Choć dane te dotyczą słów w języku angielskim z pewnością można przenieść je na język polski, nawet jeśli nie w całości. Pomogą nam również zobrazować widoczne trendy.
Czytaj

Wyszukiwarka Google – jak wykorzystać tkwiący w niej potencjał?

W ostatnich latach ilość informacji dostępnych w Internecie zwiększyła się 80-krotnie. Warto wiedzieć, jak skutecznie komunikować swój produkt, jak zarządzać opiniami w Internecie.
Czytaj
Shutterstock

Budowanie e-wizerunku

E-wizerunek, czyli obraz Twojej instytucji, czy organizacji tworzony przy pomocy mediów elektronicznych, musi być świadomie kształtowany. Jeśli na początku nie będziemy kreować go programowo i konsekwentnie – może kazać się to zajęciem bardzo żmudnym i nie przynoszącym oczekiwanych efektów. Dlatego warto zdać sobie sprawę z jego wagi i świadomie go utrzymywać.
Czytaj
Shutterstock

QR kody - na styku świata offline i online

Czym są QR kody? To prosta odpowiedź na problem marketingowy – jak połączyć offline z online. QR kody umożliwiają bowiem ściągnięcie klienta na stronę internetową – z plakatu, ulotki, z przeglądanej gazety tradycyjnej. Mimo iż QR kody pojawiły się prawie 20 lat temu, dopiero w ostatnich dwóch latach zaistniały powszechnie i wszystko wskazuje na to, że pociągną za sobą sukces.
Czytaj

Referencje, które rozwieją wątpliwości

Wymiana referencji pomaga budować sieć kontaktów biznesowych, a pozytywne rekomendacje przyciągają klientów i partnerów biznesowych. Właściciele dobrze prosperujących firm bez wahania proszą swych zadowolonych klientów o poświadczenie ich pozytywnych opinii i sami chętnie rekomendują firmy partnerskie. Takie działania są niezbędne przy budowaniu wizerunku organizacji.
Czytaj
Stockxpert

Jak Google widzi Twoją działalność?

Kiedy bierzemy pod uwagę pozycjonowanie w wyszukiwarce – mamy na myśli konkretną pozycję i słowo kluczowe. Najlepiej pierwszą, która przekłada się na wejścia i zysk. Jednak droga do zakupu usługi, czy produktu to najczęściej nie jedno zapytanie, ale szereg wyszukiwań – od ogólniejszych, do bardziej szczegółowych. Dopiero potem pojawiają się zapytania o konkretny podmiot. Wielu użytkowników poszuka również opinii o firmie, czy instytucji.
Czytaj
Shutterstock

Pozycjonowanie

Wysoka pozycja witryny w wynikach wyszukiwania przekłada się na wejścia i zysk. Dlatego musisz skupić się na pozycjonowaniu swojej firmowej strony, czy też witryny swojej organizacji, bądź instytucji. Kiedy bierzemy pod uwagę pozycjonowanie w wyszukiwarce – mamy na myśli konkretną pozycję i słowo kluczowe. Najlepiej pierwszą, ponieważ przekłada się to na wejścia, a więc i zysk. Zastanów się, czy nie zlecić tego zadania profesjonaliście, który wyjaśni Ci główne aspekty, zależności i koszty.
Czytaj
Shutterstock

5 chwytów efektywnej reklamy

W jaki sposób dać się znaleźć w Internecie? Strona WWW i pozycjonowanie, choć istotne, nie jest jednak jedyną formą zaistnienia w sieci. Warto również reklamować się w wyszukiwarkach firm zapewniających skuteczną promocję w Internecie.
Czytaj
Shutterstock

Slogany reklamowe miast i samorządów

Czytaj

Nazwa – pierwszy krok do budowania marki

Oczywistą sprawą jest fakt, że nie można zbudować marki bez nazwy. Na rynku funkcjonują nazwy lepsze i gorsze. Czy jednak można zbudować dobrą markę z kiepską nazwą? I czy nazwa doskonała jest gwarancją sukcesu marki?
Czytaj

Znaczenie referencji biznesowych

Czy zastanawiasz się, jak skutecznie promować swoją działalność? Stykasz się z dużą konkurencją, więc ważne jest, abyś dla promocji swojej organizacji – instytucji, czy biznesu – wykorzystał dostępne środki i narzędzia. Jednym z takich narzędzi – i to jednym z najlepszych – są referencje biznesowe. Stają się one coraz popularniejszą formą promocji – warto po nie sięgnąć, by uwiarygodnić swoją instytucję w oczach partnerów biznesowych i potencjalnych klientów.
Czytaj

12 oznak geniuszu w biznesie

Zastanawiasz się pewnie jak osiągnąć spektakularny sukces. Jednym się to udaje, innym mimo wysiłków nie. Gdzie tkwi tajemnica tego sukcesu, w czym tkwi sekret? Myśląc o tych, którym się to udało myślimy o ich pracowitości i wytrwałości w dążeniu do swoich celów. To z pewnością ważne cechy, ale charakteryzują one również dobrego pracownika. Stawianie sobie ambitnych celów i ciężka praca dla ich realizacji to jednak za mało. Potrzebna jest również jakaś „iskra boża”.
Czytaj
Shutterstock

Logo - projektowanie zaufania

Rozejrzyj się. Czy zauważyłeś wokół siebie znaki firmowe, jakieś logo? Przypuszczalnie tak. W każdym momencie naszego dnia jesteśmy nimi otoczeni, są one nieodłączną częścią naszej rzeczywistości. Ciężko wyobrazić sobie obecnie zaistnienie w marketingowym świecie bez logo. Często nie rozpoznajemy samochodów po kształcie, ani linii kosmetyków po zapachu. Dopiero znak graficzny, charakterystyczne logo pozwalają nam zidentyfikować produkt, a raczej producenta. Wówczas uruchamiają się nasze skojarzenia, odpowiadają emocje.
Czytaj

Zarządzanie zespołem – pieniądze to nie wszystko

Każda organizacja – biznesowa, czy instytucjonalna – potrzebuje przywództwa i ludzi. Pamiętaj, że żaden sukces nie zostanie osiągnięty w próżni. Każdy lider potrzebuje ludzi, którzy uwierzą w jego wizję tak samo mocno, pracowników, którzy są zaangażowani i kompetentni. To dzięki nim Twoje przedsięwzięcie może rozkwitnąć. Samo posłuszne wykonywanie poleceń nie wystarczy. Wiele zależy od ich kompetencji, to prawda, ale co najmniej drugie tyle od Ciebie i sposobu zarządzania.
Czytaj
Shutterstock

Więcej niż wpis

Już 24 lata minęły od przedstawienia projektu nazwie Wold Wide Web. Pierwsze łącze analogowe uruchomiono we wrześniu 1990 roku, a jego prędkość wynosila 9 600 bita na sekundę. Dziś mamy szerokopasmowy Internet, a obok oferowanych przez tę technologie możliwości nie można przejść obojętnie. Przez ten czas zmieniło się bardzo wiele z tego, co nazywamy otoczeniem prowadzenia biznesu. Silna pozycja Internetu daje się zauważyć w każdej branży, w każdej dziedzinie. Praktycznie prowadzenie działalności offline nie ma racji bytu. Potraktuj to jak szansę, dzięki której Twoje przedsięwzięcie rozkwitnie.
Czytaj
Shutterstock

Komunikacja w biznesie – jak słuchać, żeby usłyszeć

Czy potrafisz słuchać? Jak dobry jesteś w komunikacji interpersonalnej? To jest bardzo istotna część naszego życia – tak prywatnego, jak i biznesowego, czy profesjonalnego. Komunikacja interpersonalna jest podstawą do budowania relacji międzyludzkich. Najprostszy model komunikacji przedstawia nadawcę, odbiorcę i komunikat. Jednak komunikacja wówczas jest skuteczna, gdy komunikat zostanie odebrany zgodnie z intencją nadawcy.
Czytaj
Shutterstock

7 grzechów Twojego marketingu online

Twój wpis, strona, oferta powinny przyciągać codziennie nowych klientów. Dowiedz się, jakich błędów powinieneś unikać, alby Twoje teksty były skuteczne i sprzedawały. Skuteczny copywriting w praktyce obrazuje wyraźną różnicę między tekstem skoncentrowanym na organizacji, a tym pisanym z punktu widzenia klienta.
Czytaj
Shutterstock

Stary, skuteczny e-mail marketing

Celem działań promocyjnych może być zwiększenie sprzedaży, budowa pozytywnego wizerunku, PR, informowanie o nowościach, trendach, pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych, budowanie relacji z obecnymi klientami i wiele innych. Jednym z narzędzi do realizacji tego celu jest e-mail marketing, który powinien znaleźć się wysoko na liście. Jest to bowiem jedna z najstarszych form marketingu internetowego, ale równocześnie jedna z najskuteczniejszych.
Czytaj

Opinie

i komentarze

Sprawdz moją strone profilową.Sam sprawdź lustra ł: Cieszę się, że odkryłem tę witrynka. Muszę podziękować zbyt te chwile za to cudowne czytanie! Zdecydowanie podobal mі sie kazdy drobny fragment i mam lekturę oznaczone, aby spojrzec dzięki nowe informacje ԝ stronie internetowej sieci Web. Moge na prostu powiedzieć, jak ulżуć, aby znaleźć kogoś, który tak naprawdę ᴡie, na temat czym mówią w sieci. Odpowiednio wiesz, jak doprowadzić рroblem do światłɑ i zrobić go ważnym. Ꭰużej liczby jednostek musi tօ przyjrzeć і zrozumieć tę historię. Τo zaskakujące, żе nie zaakceptować jesteś bardziej popularny, bowiem spośróⅾ pewnoścіą masz prezent. Bardzo dobra pisownia. Bez ԝątpliwości kocham tą stronę. Trzymać ѕię owego!
Zapraszam na moja stronę blog o wycieczkach: Artykuł genialny. Czekam na więcej
Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.