Maciej Potępa - artykuły
Polecenia innych klientów są jednym z najbardziej przekonywujących elementów w procesie decyzyjnym dotyczącym zakupów. Są pomocne zarówno w branży produkcyjnej jak i usługowej. A Ty, stosujesz je na swojej stronie? Chcesz dowiedzieć się jak zredagować efektywne testimoniale od klientów? Przeczytaj poniższy artykuł.

Czym kierują się klienci podczas zakupów w Internecie?
13.12.2013“My polacy tak mamy, że lubimy niskie ceny” - głosi hasło jednego z dyskontów. Czy podobnie wyglądają zwyczaje zakupowe Polaków w Internecie? Czy również tutaj głównym powodem zakupów jest niska cena? Przyjrzyjmy się preferencjom zakupowym i trendom w rozwoju e-commerce w Polsce.

3 narzędzia do tworzenia zdjęcia w tle na Facebooku (test)
13.12.2013Cover photo może komunikować wartości marki, bawić lub prezentować produkt. Koncepcję którą wprowadzisz na firmowym fanpage’u zależy od Ciebie. Pamiętaj jednak, abyś podczas jego projektowania zwrócił uwagę na jego estetyczny wygląd. Ciekawym rozwiązaniem jest połączenie zdjęcia profilowego ze zdjęciem w tle, tak aby tworzyły one spójną całość. Jak tego dokonać? Wykorzystaj poniższe narzędzia.

8 porad dla stworzenia efektywnego sklepu internetowego
13.12.2013Zapoznając się z raportem eCommerce 2013 można dowiedzieć się m.in., że w Polsce istnieje ponad 14 tysięcy sklepów Internetowych. To olbrzymia ilość - ocean e-commerce wręcz, w którym, aby przetrwać musisz się wyróżnić. W jaki sposób tak zarządzać sklepem, abyś znalazł się na podium sklepów internetowych w Twojej kategorii? Pierwszym warunkiem, który musisz spełnić jest jego właściwa budowa i funkcjonalność.

Lejek marketingowo-sprzedażowy - narzędzie do zwiększenia skuteczności działań marketingu i sprzedaży
11.12.2013Kluczowym elementem planowania strategii marketingowej firmy jest możlwość jej analizy na każdym etapie. Tylko takie rozwiązanie pozwala na efektywne dysponowanie wizerunkiem marki. Czy istnieje narzędzie, które może nam to umożliwić? Skorzystaj z lejka marketingowo-sprzedażowego.

12 elementów efektywnej strony produktowej
09.12.2013Pierwszy sklep internetowy w Polsce został założony w 1997 roku przez firmę TOTU. Od tego czasu minęło 16 lat. Rynek się rozwinął, więc przebić się przez konkurencję nie jest łatwo. Aby nie zginąć wśród sklepów z podobnej do Twojej branży zwróć uwagę na to, czy Twoja strona, a przede wszystkim strony produktów są zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami sprzedaży w sieci. Co to oznacza? O tym poniżej.

6 reguł tworzenia treści strony - wartościowej dla użytkownika
09.12.2013Pracując nad treścią na Twoją firmową stronę internetową zastanów się do którego sklepu zajrzysz z przyjemnością kolejny raz: Czy do tego bliżej Twojego domu, ale z niegrzeczną obsługą i wybrakowanym towarem, czy może do tego kawałek dalej gdzie byłeś dobrze potraktowany i otrzymałeś to czego chcesz?

4 miejsca z inspiracjami dla lepszego projektu Twojej strony
09.12.2013Inspiracje do projektu strony internetowej Twojej firmy możesz znaleźć w życiu codziennym. Od układu stron w przeglądanej rano gazecie, po ciekawie zrealizowany billboard mijany w drodze z pracy. Jednak nie da Ci to pewności, że strona będzie funkcjonalna dla internautów, nie znajdziesz tam też przykładów nowoczesnego webdesignu. Zapoznaj się więc ze źródłami dostępnymi w Internecie, aby zyskać pewność, że strona będzie nie tylko przykuwać wzrok, ale także będzie użyteczna dla odwiedzających.

Trendy w projektowaniu stron www 2014
09.12.2013…czyli pamiętaj o prostocie. Rok 2014 będzie kolejnym krokiem w kierunku wzmocnienia przejrzystości stron firmowych i podniesienia ich użyteczności dla internautów. To koniec agresywnych form w stylu “popatrz na mnie”. Teraz Internet stawia po pierwsze na funkcjonalność, a nie efektowność. Im mniej tym lepiej.

11 darmowych narzędzi, które pomogą w zaprojektowaniu strony www
29.11.2013Podczas pracy nad stroną internetową wielu zastanawia się czy jest możliwe stworzenie estetycznej i wzbudzającej zainteresowanie strony internetowej nie wydając na ten cel zbyt wielkiej sumy pieniędzy. Oczywiście jest to możliwe. W Internecie znajdują się darmowe narzędzia wspomagające projektowanie stron www. A z których warto skorzystać? O tym poniżej.

7 elementów efektywnego landing page
29.11.2013Landing page jest potężnym narzędziem w e-marketingu. Pozwala on w efektywny dla konwersji sposób przekazać szczegółowe informacje o produkcie i pomóc w kreacji wizerunku firmy. Poniżej dowiesz się jak stworzyć go tak, aby przyniósł Ci najkorzystniejsze efekty.

4 najważniejsze działy strony internetowej
29.11.2013Projektując nową stronę www, podstawową rzeczą na której powinieneś się skupić jest jej funkcjonalność i intuicyjna nawigacja. Pierwszym krokiem w zrealizowaniu powyższych cech jest stworzenie użytecznego menu. Z czego powinno się ono składać? W jakiej kolejności warto ułożyć zakładki? O tym poniżej.

Jak zmienić fanów w adwokatów marki?
29.11.201382% Polaków w badaniu European Trusted Brands 2013 przeprowadzonym przez Reader’s Digest jest zdania, że rekomendacje znajomych i rodziny są dla nich ważne w dokonywaniu wyborów podczas zakupów. Warto nauczyć się tak kierować swoich odbiorców, aby polecali oni Twoje produkty i usługi innym. Jak tego dokonać?
