Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

Jarosławska Fundacja POMOCNA DŁOŃ działający w branży Organizacje (polityczne, związki zawodowe, inne), dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14697

przeczytaj więcej

www. Marek Bak .info działający w branży Brak kategorii, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14677

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

autorzy

Maciej Potępa - artykuły

Shutterstock

Jak zredagować referencje?

Polecenia innych klientów są jednym z najbardziej przekonywujących elementów w procesie decyzyjnym dotyczącym zakupów. Są pomocne zarówno w branży produkcyjnej jak i usługowej. A Ty, stosujesz je na swojej stronie? Chcesz dowiedzieć się jak zredagować efektywne testimoniale od klientów? Przeczytaj poniższy artykuł.
Czytaj
Shutterstock

Czym kierują się klienci podczas zakupów w Internecie?

“My polacy tak mamy, że lubimy niskie ceny” - głosi hasło jednego z dyskontów. Czy podobnie wyglądają zwyczaje zakupowe Polaków w Internecie? Czy również tutaj głównym powodem zakupów jest niska cena? Przyjrzyjmy się preferencjom zakupowym i trendom w rozwoju e-commerce w Polsce.
Czytaj

3 narzędzia do tworzenia zdjęcia w tle na Facebooku (test)

Cover photo może komunikować wartości marki, bawić lub prezentować produkt. Koncepcję którą wprowadzisz na firmowym fanpage’u zależy od Ciebie. Pamiętaj jednak, abyś podczas jego projektowania zwrócił uwagę na jego estetyczny wygląd. Ciekawym rozwiązaniem jest połączenie zdjęcia profilowego ze zdjęciem w tle, tak aby tworzyły one spójną całość. Jak tego dokonać? Wykorzystaj poniższe narzędzia.
Czytaj
Shutterstock

8 porad dla stworzenia efektywnego sklepu internetowego

Zapoznając się z raportem eCommerce 2013 można dowiedzieć się m.in., że w Polsce istnieje ponad 14 tysięcy sklepów Internetowych. To olbrzymia ilość - ocean e-commerce wręcz, w którym, aby przetrwać musisz się wyróżnić. W jaki sposób tak zarządzać sklepem, abyś znalazł się na podium sklepów internetowych w Twojej kategorii? Pierwszym warunkiem, który musisz spełnić jest jego właściwa budowa i funkcjonalność.
Czytaj

Lejek marketingowo-sprzedażowy - narzędzie do zwiększenia skuteczności działań marketingu i sprzedaży

Kluczowym elementem planowania strategii marketingowej firmy jest możlwość jej analizy na każdym etapie. Tylko takie rozwiązanie pozwala na efektywne dysponowanie wizerunkiem marki. Czy istnieje narzędzie, które może nam to umożliwić? Skorzystaj z lejka marketingowo-sprzedażowego.
Czytaj

12 elementów efektywnej strony produktowej

Pierwszy sklep internetowy w Polsce został założony w 1997 roku przez firmę TOTU. Od tego czasu minęło 16 lat. Rynek się rozwinął, więc przebić się przez konkurencję nie jest łatwo. Aby nie zginąć wśród sklepów z podobnej do Twojej branży zwróć uwagę na to, czy Twoja strona, a przede wszystkim strony produktów są zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami sprzedaży w sieci. Co to oznacza? O tym poniżej.
Czytaj

6 reguł tworzenia treści strony - wartościowej dla użytkownika

Pracując nad treścią na Twoją firmową stronę internetową zastanów się do którego sklepu zajrzysz z przyjemnością kolejny raz: Czy do tego bliżej Twojego domu, ale z niegrzeczną obsługą i wybrakowanym towarem, czy może do tego kawałek dalej gdzie byłeś dobrze potraktowany i otrzymałeś to czego chcesz?
Czytaj

4 miejsca z inspiracjami dla lepszego projektu Twojej strony

Inspiracje do projektu strony internetowej Twojej firmy możesz znaleźć w życiu codziennym. Od układu stron w przeglądanej rano gazecie, po ciekawie zrealizowany billboard mijany w drodze z pracy. Jednak nie da Ci to pewności, że strona będzie funkcjonalna dla internautów, nie znajdziesz tam też przykładów nowoczesnego webdesignu. Zapoznaj się więc ze źródłami dostępnymi w Internecie, aby zyskać pewność, że strona będzie nie tylko przykuwać wzrok, ale także będzie użyteczna dla odwiedzających.
Czytaj
Shutterstock

Trendy w projektowaniu stron www 2014

…czyli pamiętaj o prostocie. Rok 2014 będzie kolejnym krokiem w kierunku wzmocnienia przejrzystości stron firmowych i podniesienia ich użyteczności dla internautów. To koniec agresywnych form w stylu “popatrz na mnie”. Teraz Internet stawia po pierwsze na funkcjonalność, a nie efektowność. Im mniej tym lepiej.
Czytaj
Shutterstock

11 darmowych narzędzi, które pomogą w zaprojektowaniu strony www

Podczas pracy nad stroną internetową wielu zastanawia się czy jest możliwe stworzenie estetycznej i wzbudzającej zainteresowanie strony internetowej nie wydając na ten cel zbyt wielkiej sumy pieniędzy. Oczywiście jest to możliwe. W Internecie znajdują się darmowe narzędzia wspomagające projektowanie stron www. A z których warto skorzystać? O tym poniżej.
Czytaj
Shutterstock

7 elementów efektywnego landing page

Landing page jest potężnym narzędziem w e-marketingu. Pozwala on w efektywny dla konwersji sposób przekazać szczegółowe informacje o produkcie i pomóc w kreacji wizerunku firmy. Poniżej dowiesz się jak stworzyć go tak, aby przyniósł Ci najkorzystniejsze efekty.
Czytaj
Shutterstock

4 najważniejsze działy strony internetowej

Projektując nową stronę www, podstawową rzeczą na której powinieneś się skupić jest jej funkcjonalność i intuicyjna nawigacja. Pierwszym krokiem w zrealizowaniu powyższych cech jest stworzenie użytecznego menu. Z czego powinno się ono składać? W jakiej kolejności warto ułożyć zakładki? O tym poniżej.
Czytaj
Shutterstock

Jak zmienić fanów w adwokatów marki?

82% Polaków w badaniu European Trusted Brands 2013 przeprowadzonym przez Reader’s Digest jest zdania, że rekomendacje znajomych i rodziny są dla nich ważne w dokonywaniu wyborów podczas zakupów. Warto nauczyć się tak kierować swoich odbiorców, aby polecali oni Twoje produkty i usługi innym. Jak tego dokonać?
Czytaj

Opinie

i komentarze

Sprawdz moją strone profilową.Sam sprawdź lustra ł: Cieszę się, że odkryłem tę witrynka. Muszę podziękować zbyt te chwile za to cudowne czytanie! Zdecydowanie podobal mі sie kazdy drobny fragment i mam lekturę oznaczone, aby spojrzec dzięki nowe informacje ԝ stronie internetowej sieci Web. Moge na prostu powiedzieć, jak ulżуć, aby znaleźć kogoś, który tak naprawdę ᴡie, na temat czym mówią w sieci. Odpowiednio wiesz, jak doprowadzić рroblem do światłɑ i zrobić go ważnym. Ꭰużej liczby jednostek musi tօ przyjrzeć і zrozumieć tę historię. Τo zaskakujące, żе nie zaakceptować jesteś bardziej popularny, bowiem spośróⅾ pewnoścіą masz prezent. Bardzo dobra pisownia. Bez ԝątpliwości kocham tą stronę. Trzymać ѕię owego!
Zapraszam na moja stronę blog o wycieczkach: Artykuł genialny. Czekam na więcej
Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.