Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

Jarosławska Fundacja POMOCNA DŁOŃ działający w branży Organizacje (polityczne, związki zawodowe, inne), dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14697

przeczytaj więcej

Ministerstwo Spraw Zagranicznych działający w branży Administracja państwowa i wymiar sprawiedliwości, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14710

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

100 najskuteczniejszych słów w e-mail marketingu

Wiele interesujących wniosków można wysnuć z opublikowanych statystyk dotyczących skuteczności słów zawartych w temacie wiadomości e-mail. Choć dane te dotyczą słów w języku angielskim z pewnością można przenieść je na język polski, nawet jeśli nie w całości. Pomogą nam również zobrazować widoczne trendy.
Foto:
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

Brytyjska agencja Adestra opublikowała swój raport w oparciu o ponad 2 miliardy e-maili wysyłanych na cały świat.

Jak wynika z raportu e-maile ze słowem „alert”(alarm) mają współczynnik otwarć OR wyższy o 38,1 %  i o 61,6% wyższy wskaźnik kliknięć CTR - w stosunku do średnich danych dotyczących wszystkich maili. Dobre wyniki miały również słowa „free delivery” (darmowa dostawa) – OR większe o 50,7 % i CTR większe o 135,4 % i „bulletin” (biuletyn) przy wyniku OR +15,8% i +12,7% CTR.

Słowami zupełnie nieskutecznymi okazały się słowa „report”(sprawozdanie) z wynikiem OR mniejszym od średnich -23,7 % i CTR -54,8%, oraz „book” (książka, ale też rezerwować, księgować) z wynikiem -4,6% OR i – 25,4% CTR.

Słowo „newsletter” było neutralne jeśli chodzi o otwarcia (0,7% OR), ale dawało ujemny wynik jeśli chodzi o kliknięcia (-18,7% CTR).

Zbadano również wyrazy  związane z określeniem czasu i daty. Słowo „daily” (codzienny) i „weekly” (tygodniowy) miały pozytywne wyniki: pierwsze 27,8% OR i 100,3% CTR, drugie 27,1% OR, 50,6% CTR. Natomiast słowo „monthly” (miesięczny) miało wpływ negatywny (26,6% OR, -37,0% CTR).

E-mail marketing w B2b i w B2C

Przedmiotem badania była również skuteczność poszczególnych słów w kampanii skierowanej do biznesu  i do odbiorców prywatnych.

W kampaniach B2B najskuteczniejsze okazywały się słowa „alert” i „breaking” (najświeższy). Natomiast słowa „report”, „intelligence” (inteligencja, ale także wywiad) okazały się nieskuteczne.

Z kolei dla klientów indywidualnych skutecznymi okazały się tematy zawierające słowo: „review” (recenzja), „update” (aktualizacja), a także „special” (specjalny). Negatywnie wpływają na nich znaki zapytania.

eCommerce i maile sprzedażowe

W typowo sprzedażowych mailach sprawdza się fraza „free delivery”, której wyniki to +35,9% otwarć i +81,3% kliknięć. Pozytywnie działa również słowo „sale” (wyprzedaż) z wynikiem +10,7% OR i +26,7 % CTR.

Natomiast słowa typowe call 2 action w rodzaju „buy”(kup)  z wynikiem -19,3% OR i -59,1% CTR, oraz „save” (zaoszczędź) z wynikiem -4,4% OR i -27,4% CTR wpływają na adresatów negatywnie w opisywanym obszarze i nie zachęcają do zapoznania się z ofertą. Podobnie negatywne wyniki otrzymały słowa „cheap” (tani) – 67,2 % OR i – 71,6% CTR, oraz „free” (za darmo) -23,7% OR, -34,8% CTR.

Wyniki badań, a polska rzeczywistość

Przeprowadzone badania dotyczą popularnych zwrotów, które daje się przełożyć na polskie warunki. Przydałyby się z pewnością podobne badania na polskich e-mailach, ale i te wyniki dają pewne wyobrażenie o aktualnych trendach. Warto pamiętać jednak, że e-mail marketing na naszym rynku aktualizuje się nieco wolniej, w chwili obecnej można pewnie mówić o pewnych odchyleniach od wymienionych wyżej tendencji, ale prawdopodobne jest, że zmierzają one w kieruku opisanym powyżej. Słowa skuteczne zaczynają tracić swą efektywność i trzeba wciąż monitorować własne działania i szukać skuteczniejszych.

Jeśli jesteś (jesteście Państwo) zainteresowani tym tematem, prosimy o kontakt. 

Dla uczestników programu Euro Renoma są przygotowane pakiety promocyjne. Służymy radą i informacją - od czego zacząć działania przygotowujące do budowy bazy mailingowej, na co zwrócić uwagę podczas mailingu. 

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Sprawdz moją strone profilową.Sam sprawdź lustra ł: Cieszę się, że odkryłem tę witrynka. Muszę podziękować zbyt te chwile za to cudowne czytanie! Zdecydowanie podobal mі sie kazdy drobny fragment i mam lekturę oznaczone, aby spojrzec dzięki nowe informacje ԝ stronie internetowej sieci Web. Moge na prostu powiedzieć, jak ulżуć, aby znaleźć kogoś, który tak naprawdę ᴡie, na temat czym mówią w sieci. Odpowiednio wiesz, jak doprowadzić рroblem do światłɑ i zrobić go ważnym. Ꭰużej liczby jednostek musi tօ przyjrzeć і zrozumieć tę historię. Τo zaskakujące, żе nie zaakceptować jesteś bardziej popularny, bowiem spośróⅾ pewnoścіą masz prezent. Bardzo dobra pisownia. Bez ԝątpliwości kocham tą stronę. Trzymać ѕię owego!
Zapraszam na moja stronę blog o wycieczkach: Artykuł genialny. Czekam na więcej
Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.