Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

12 elementów efektywnej strony produktowej

Pierwszy sklep internetowy w Polsce został założony w 1997 roku przez firmę TOTU. Od tego czasu minęło 16 lat. Rynek się rozwinął, więc przebić się przez konkurencję nie jest łatwo. Aby nie zginąć wśród sklepów z podobnej do Twojej branży zwróć uwagę na to, czy Twoja strona, a przede wszystkim strony produktów są zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami sprzedaży w sieci. Co to oznacza? O tym poniżej.
Foto:
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 5 minut

Jedną z głównych idei Inbound Marketingu jest skupianie się na projektowaniu wartościowej treści, która odpowiada potrzebom klientów. Jego rozszerzająca się popularność wpływa również na kierunek rozwoju E-commerce. Oznacza to, że atrakcyjny produkt z Twojej oferty odniesie sukces tylko wtedy, jeśli będzie przedstawiony w użyteczny i zachęcający sposób. Chcesz wzmocnić sprzedaż? Zapoznaj się z poniższymi zasadami budowy strony produktu.

Zdjęcie produktu

zdjęcie produktu

Główne zdjęcie produktu powinno być wysokiej jakości i odpowiedniej wielkości, która zapewnia dokładne jego obejrzenie. Miniaturka powinna mieć rozmiar nie mniejszy niż 400 na 300px. Rozmiar grafiki jest szczególnie ważny jeśli przedmiot posiada wiele detali. Najlepiej dodaj możliwość powiększenia zdjęcia, aby klienci mogli dokładnie przyjrzeć się produktowi. Warto dodać również kilka zdjęć ukazujących produkt z różnych stron, czy w różnych etapach jego użytkowania. Pozwoli to zyskać klientowi pewność, że produkt jest tym czego szuka jeszcze przed złożeniem zamówienia. Warto o tym pomyśleć przede wszystkim w przypadku sklepów z odzieżą, biżuterią czy sprzętem wymagającym złożenia.

Cena / promocja

cena produktu

Drugim podstawowym elementem Twojej oferty powinna być wyraźnie przedstawiona cena i ewentualna promocja. Oznacz je wyraźnie, aby użytkownik nie miał problemu z ich identyfikacją. W przypadku ceny możesz użyć pogrubienia i wyróżniającego się koloru. Promocje możesz przedstawić graficznie przy głównym zdjęciu. Możesz dodać np. znaczek zniżki jak na poniższym przykładzie. Pamiętaj aby jej treść nie budziła wątpliwości w jaki sposób można z niej skorzystać.

Użyteczna nawigacja

nawigacja w sklepie internetowym

Chcesz, aby klient pozostał na stronie sklepu jak najdłużej? Stwórz funkcjonalne menu, które ułatwi mu namierzenie poszukiwanego przez niego produktu. Pamiętaj tu przede wszystkim o jednoznacznym nazwaniu kategorii, a także o ograniczeniu ich ilości do minimum.

Call to action

call to action

Call to action ma sprawić, by użytkownik wykonał oczekiwaną przez nas czynność w tym wypadku chodzi o zakup naszego produktu. CTA najlepiej wykorzystać w formie przycisku, który będzie służył do złożenia zamówienia.

Opis

opis produktu

Opis powinien składać się z nagłówka oraz przedstawienia cech, funkcji i ewentualnej specyfikacji technicznej produktu. Najlepiej wyróżnij nazwę produktu pogrubioną i większą czcionką. Zrób to również z poszczególnymi nagłówkami odnoszącymi się do wspomnianych wyżej części opisu.

Powód zakupu

powód zakupu

Podaj powód, dlaczego odwiedzający sklep miałby zakupić ten konkretny produkt. Stwórz taki, który odwołuje się do emocji w przypadku rzeczy, których funkcją jest dbanie o wygląd, lub do praktycznych wartości, kiedy sprzedajesz produkty techniczne.

Opinie o produkcie

opinie o produkcie

To bardzo ważna część strony produktowej. Zdanie kupujących to najbardziej efektywny sposób perswazji ze względu na to, że wypływa on od rzeczywistych użytkowników produktu. Stwórz, więc miejsce, które umożliwi klientom zostawienie informacji na jego temat.

Wideo

wideo na karcie produktu

Film, który pokazuje produkt w działaniu to nie tylko atrakcyjna forma, ale także dodatkowy sposób na przekonanie użytkownika, że warto zakupić dany towar. Jeśli zajmujesz się sprzedażą sprzętu, szczególnie warto o tym pomyśleć.

Podobne, komplementarne produkty

podobne produkty

Tutaj istnieją 4 możliwości. Możesz pokazać użytkownikowi produkty w tej samej kategorii co aktualnie przeglądany. Innym wyjściem jest zaprezentowanie tych, które zostały zakupione przez innych wraz z nim. Trzecim rozwiązaniem jest zaproponowanie produktów komplementarnych jak np. baterie w przypadku odtwarzacza mp3. Taka funkcjonalność pomoże Ci w zatrzymaniu użytkownika na stronie, a także wzmocni sprzedaż. Możesz także pokazać produkty, który są najczęściej kupowane.

Przyciski social media

przyciski social media

Chcesz wzmocnić zasięg sklepu? Dodaj do strony również przyciski do kanałów social media. Szczególnie powinien się w nich znaleźć ten umożlwiający się dzieleniem linkiem do produktu na Facebooku. Pomoże to użytkownikom w szybkim poleceniu naszej oferty swoim znajomym.

Symbole

symbole

Chodzi tutaj o znaki, które podnoszą zaufanie wobec firmy. Jeśli zdobyłeś certyfikat najlepszej jakości lub obsługi klienta warto zamieścić jego znak w widocznym miejscu. Możesz także stworzyć symbol najczęściej polecanego lub kupowanego produktu. Czy też najlepiej ocenianego przez klientów. Warto także, abyś zamieścił znak poufności danych, aby użytkownicy byli pewni, że dane nie zostaną wykorzystane do innych celów niż sprzedaż produktu.

Dostosuj produkt do siebie

Dostosowanie produktu

Jeśli to możliwe, warto stworzyć użytkownikowi miejsce gdzie będzie mógł dostosować produkt do siebie, np pod względem kolorystycznym.

Taka struktura strony pozwoli Ci dostosować ją zarówno do użytkownika, jak i wymagań wyszukiwarki, gdyż będzie posiadać wszystkie elementy umożliwające jej poprawne zaindeksowanie. Wzmocni ona również współczynnik konwersji Twojego sklepu.

 


Bibliografia

  1. http://www.invesp.com/blog/ecommerce/how-to-create-effective-e-commerce-product-pages-infographic.html
  2. http://internetum.blox.pl/2011/05/historia-internetu-w-polsce-cz15.html 
Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.
Stefan Królikiewicz: Doskonała rzecz. U nas sprawdza się od lat. Dzięki EuroRenomie i temu programowi, moja firma nawiązała sporo nowych kontaktów, tak w kraju jak i za granicą. Dzięki pomocy z Euro-Renomy, dzisiaj wchodzimy na nowe, egzotyczne rynki. Dziękujemy.
Andrzej Bednarz: Euro Renoma to wspaniała inicjatywa, pozwalająca wypromować się solidnym i godnym zaufania przedsiębiorcom. Jesteśmy w rejestrze od niedawna, korzystamy z materiałów Akademii Euro Renomy i dzięki temu się rozwijamy. Wspaniała sprawa!
Plamka: Miło wspominam Akademię Polonijną, szkoła naprawdę fajna.
Krzysztof: Nasza Uczelnia posiada ten certyfikat i jesteśmy naprawdę zadowoleni. Jesteśmy bardziej konkurencyjni na rynku

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.