Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

7 grzechów Twojego marketingu online

Twój wpis, strona, oferta powinny przyciągać codziennie nowych klientów. Dowiedz się, jakich błędów powinieneś unikać, alby Twoje teksty były skuteczne i sprzedawały. Skuteczny copywriting w praktyce obrazuje wyraźną różnicę między tekstem skoncentrowanym na organizacji, a tym pisanym z punktu widzenia klienta.
Shutterstock
Foto: Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 4 minuty

Tekst A:

Projektowanie mebli i wyposażenia wnętrz jest naszą największą pasją. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie tworzymy niebanalne rozwiązana. Nasze projekty spełniają wymagania naszych klientów. Pragniemy tworzyć rozwiązania harmonijnie łączące innowacyjność designu i oczekiwania naszych klientów.

Nasza wiedza i bogate doświadczenie umożliwiają nam projektowanie mebli  tak, aby sprostać Państwa oczekiwaniom.

Tekst B:

Wyobraź sobie, że odpoczywasz na wygodnej sofie, w harmonijnie urządzonym wnętrzu, które jest po prostu w Twoim stylu. W komfortowo zaaranżowanej przestrzeni czujesz, że jesteś u siebie.

Czego możesz oczekiwać po naszych meblach? Tego, że odnajdziesz w nich to, czego szukasz – połączenie funkcjonalności z modnymi trendami, harmonijne połączenie innowacyjnych technologii z indywidualnym charakterem.

Tekst A skupia się na cechach i sposobie działania firmy, nie koncentruje się w ogóle na potrzebach klienta. Tekst B jasno komunikuje, jakie korzyści otrzyma klient.

Oto konkretne przykłady, które zilustrują błędy, jakich należy unikać, aby tworzone treści były perswazyjne i przekonały klienta do skorzystania z Twojej oferty.

Grzech nr 1. Zapominanie o grupie docelowej

Nie zapominaj o grupie docelowej. Klient czytający Twój tekst musi poczuć, że kierujesz te słowa do niego. Pokaż mu, że znasz jego potrzeby i potrafisz je zaspokoić.

Przykład:

Nasza oferta skierowana jest do osób planujących wyjazd wakacyjny (źle)

Marzysz o słonecznych plażach? Potrzebujesz odpoczynku i relaksu z dala od zgiełku? Przyjdź do nas, a na pewno znajdziesz ofertę wakacyjnego wyjazdu dopasowanego do Twoich potrzeb! (dobrze).

Grzech nr 2. Skupienie się na sobie zamiast na kliencie

Kiedy piszesz o sobie zaznaczaj przede wszystkim potrzeby klienta, dopiero potem prezentuj swoje usługi, czy produkty.

Przykład

Oferujemy profesjonalne usługi groomerskie dla psów i kotów. Nasz personel poprawi wygląd psa niezależnie od rasy. Oferta naszych usług jest bardzo bogata i zawiera zarówno profesjonalne strzyżenie, przycinanie pazurków,  jak i kąpiel i przygotowanie psa do wystawy, czy konkursu. Do zabiegów używamy wysokiej jakości kosmetyków znanych marek (źle).

Nie masz czasu na profesjonalne zabiegi dla swojego pupila? Kąpiel Twojego czworonoga w domu sprawia Ci trudność? Chcesz, by Twój psiak zachwycał swoją urodą? W naszym salonie kompleksowo zadbamy o jego urodę,  i kondycję jego sierści dzięki zastosowaniu wysokiej jakości kosmetyków (dobrze).

Grzech nr 3. Frazesy

Musisz pamiętać, że klienta nie interesuje, co Ty sam myślisz o swojej firmie, czy instytucji. Udowodnij, ze Twoje słowa to nie puste frazesy. Wszystkie zwroty odnoszące się do siebie (my, nas, nasze) zastąp wypowiedziami skierowanymi do klienta.

Jesteśmy pracownią florystyczną działającą na rynku od 1995 r. Przygotowującą niezwykłe bukiety i wiązanki. Tworzymy kompozycje na zlecenie, lub sami dobieramy unikalne dekoracje kwiatowe. Naszą specjalnością są wiązanki ślubne i dekoracje z naturalnych kwiatów (źle).

Szukasz niepowtarzalnego bukietu na swój ślub? Chcesz wyjątkowej dekoracji do kościoła, na samochód, do sali weselnej? Pragniesz, by stanowiła spójną i harmonijną całość? Jeśli tak – skorzystaj z naszych usług (dobrze).  

Grzech nr 4: Cechy bez korzyści

Staraj się przedstawić korzyści dla klienta, nie same cechy usług, czy produktów, które znajdują się w Twojej ofercie. Aby przyciągnąć klienta musisz sprawić, by poczuł, że skorzystanie z Twojej oferty to realne korzyści dla niego – jego życie, samopoczucie stanie się lepsze etc.

Przykład:

Osoby, które korzystają z bogatej oferty naszych szkoleń – zwiększają swoje kwalifikacje zawodowe, a także umiejętności  społeczne (źle).

Jeśli chcesz zdobyć umiejętności i kompetencje, które będziesz mógł zastosować w swojej pracy, jeśli chcesz efektywnie zarządzać zespołem  – zadzwoń. Wspólnie dobierzemy tematykę szkolenia i przygotujemy harmonogram współpracy (dobrze).

Grzech nr 5: Przesyt informacji

Nie wymieniaj pełnego zakresu usług na stronie głównej. Oczywiście warto wymienić je wszystkie w witrynie, ale lepiej w odpowiedniej zakładce. Skup się na jednej rzeczy, która wyróżnia Twoją ofertę. Zastanów się co masz najtańszego, najlepszego, unikalnego.

Przykład:

Oferujemy czyszczenie dywanów, tapicerek,  wykładzin (źle)

Twój dywan potrzebuje odświeżenia, bądź gruntownego prania? Tylko u nas - do usługi prania dywanów dodajemy matę cyrkulacyjno-ochronną, która ochroni Twoją podłogę podczas suszenia świeżo wypranego dywanu.

Grzech nr 6: Pisanie bez oczekiwań

Wezwij klienta do podjęcia akcji. Jasno powiedz mu, żeby skorzystał z Twojej oferty, niech podejmie działanie. Zachęć go, by zadzwonił, zamówił, wysłał e-mail, zalogował się etc. Najlepiej użyć czasownika w trybie rozkazującym dodając jakąś korzyść.

Przykład:

„Złóż zamówienie i otrzymaj rabat w wysokości 5%”, albo „zapisz się i otrzymuj darmowe porady”.

Grzech nr 7: Publikacja tekstu bez weryfikacji

Każdy tekst wymaga przejrzenia go jeszcze raz przed publikacją. Jeśli myślisz, że tekst jest już gotowy i nie wymaga poprawek – odłóż go na jakiś czas, wróć do niego po kilku godzinach, albo następnego dnia. Wówczas spojrzysz na niego świeżym okiem i prawdopodobnie znajdziesz coś, co powinieneś poprawić. Również danie tekstu do przeczytania drugiej osobie pozwoli wyłowić niejasne sformułowania, czy błędy.

Czasem poprawiając tekst trudno wyjść poza ramy. Aby stworzyć perswazyjny każdego zdania w taki sposób, by było skierowane do klienta. Następnie ułóż tekst w innej kolejności, dodaj coś więcej, z czegoś zrezygnuj. Możesz też spróbować napisać tekst od nowa korzystając z wymienionych wyżej porad.

Uczestnicy programu Euro Renoma mogą umieścić opis swojej działalności w rejestrze. Uczestnicy mogą zamieszczać logo, godła, zdjęcia, grafikę, a nawet filmy promocyjne. Możesz więc przekazać najistotniejsze informacje dotyczące Twojej działalności i uzupełnić je o ofertę, czy kwestie wyróżniające Cię spośród konkurencji. Warto, być zadbał o zachęcający opis, który zaciekawi i zachęci do bezpośredniego kontaktu, wizyty w Twojej witrynie, czy do zapoznania się z pełną ofertą.

Jeśli jesteś (jesteście Państwo) zainteresowani tym tematem, prosimy o kontakt. 

Dla uczestników programu Euro Renoma są przygotowane pakiety promocyjne. Służymy informacją i poradą, jak stworzyć perswazyjny wpis w rejestrze o Państwa instytucji/firmie.

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!
Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.