Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

Jak stworzyć idealny nagłówek

Pisząc swoją prezentację w Internecie musisz dołożyć starań, by przyciągnąć użytkownika na swoją stronę. Dobry nagłówek znacznie to ułatwi, pomoże Ci wyróżnić się spośród wielu podobnych. Podpowiemy Ci, jak stworzyć hasła idealne – takie, które skutecznie przyciągną Twoich odbiorców.
Shutterstock
Foto: Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 3 minuty

Poniższe wskazówki będą przydatne zarówno w przygotowywaniu witryny Twojej instytucji, czy organizacji, w prezentacji podmiotu w rejestrze rekomendowanych firm i instytucji, w ogłoszeniach, czy katalogach branżowych, jak również w różnego rodzaju reklamach graficznych i w wielu innych.

Skuteczny nagłówek musi skłonić odbiorcę, by zapoznał się z resztą treści zamieszczonej w Twojej prezentacji – to tylko kilka sekund i kilkadziesiąt znaków.
Uczestnicy programu Euro Renoma umieszczają w rejestrze opis swojej działalności – instytucji, czy firmy. Twoi potencjalni partnerzy, klienci, kontrahenci mogą dowiedzieć się o Tobie i poznać Twoją ofertę.

Możesz również umieścić swoją firmę w różnego rodzaju katalogach branżowych. Tutaj ważne jest, by poza nazwą firmy umieścić również krótki tekst pełniący funkcję nagłówka. Powinien on zachęcać do kliknięcia i zapoznania się z Twoją prezentacją.
Opis Twojej działalności ma spore znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej użytkownika. Prezentacja w katalogu renomowanych podmiotów to również innowacyjne i skuteczne narzędzie PR-owe i marketingowe. Warto więc dopracować i uzupełnić swój opis, aby był efektywny.

Jak stworzyć zachęcający nagłówek?

Potencjalny klient trafiający do katalogu branżowego i przeglądający listę firm, czy też instytucji stoi przed decyzją, czy wejść na Twoją prezentację, czy sprawdzić raczej inne podmioty. Masz kilkadziesiąt znaków, aby zachęcić go do zapoznania się właśnie z Twoją ofertą. Błędem jest wymienianie pełnego zakresu usług, czy produktów. Skup się na jednym wyróżniającym szczególe i przedstaw korzyści dla klienta.
Przede wszystkim:

Konkret

Zdanie „Wszystko dla Ciebie” niestety nic nie mówi użytkownikowi. Nie można stwierdzić, jaka to branża, na jakie potrzeby klienta odpowiada. Hasło to nie mówi również nic o korzyściach, które oferujesz klientowi. Nieco konkretniejsze zdanie: „wszystko dla biura/samochodu/dziecka” pozwala nieco bliżej sprecyzować, na czym polega Twoja działalność. Jeszcze lepiej brzmiałoby np.: „Wszystko, czego potrzebujesz dla….”

Pisz o tym, co możesz dać.

Nie pisz o sobie np.: „oferujemy, nasza firma”. Dla klienta istotniejsze są jego potrzeby, dlatego zamiast pisać „oferujemy usługi sprzątające” lepiej użyć zdania: „Masz dość bałaganu? Posprzątamy Twoje biuro”.

Zaprezentuj korzyści

Rzadko pisze się o korzyściach, które są rzeczywiście korzyściami dla klienta. Często spotykamy się ze sformułowaniami, które wymieniają korzyści, ale te, które są bliskie oferującemu usługi, nie te, które są rzeczywiście prawdziwymi korzyściami dla odbiorców. Lepiej napisać: „bezpłatna dostawa, bezpłatny montaż, dostawa w dogodnej dla Ciebie porze, infolinia czynna przez całą dobę” zamiast „wysoka jakość, wieloletnie doświadczenie”.

Precyzja

Sprecyzuj wysokość oferowanych rabatów, określ wyraźnie czego dotyczą. Aktualna promocja jest warta tego, by wyróżnić ją w swoim opisie. Możesz tym zachęcić użytkowników do zapoznania się z pełnym opisem Twojej działalności zamieszczonym w katalogu. „25% zniżki na lodówki” brzmi bardziej zachęcająco niż „oferujemy zniżki/rabaty”

„Call to action”

Zachęć użytkownika do podjęcia działania. Warto używać sformułowań: „zobacz, sprawdź, wejdź” etc, aby skłonić klienta do odwiedzenia Twojego opisu. Wiele osób podejmuje tego rodzaju działania podświadomie wówczas, gdy każemy im to zrobić.
Masz mało miejsca, więc skup się na najważniejszych korzyściach dla klienta, najlepiej na jednej rzeczy, która jest specyficzna dla Twojej organizacji, na czymś, co Cię wyróżnia. Pomiń relacjonowanie historii swojej firmy, czy instytucji, nie pisz o tym, że Twoja firma jest najlepsza i daruj sobie slogany w rodzaju: „najwyższa jakość, szeroki zakres usług”. Pamiętaj również, że użytkownik który w spisie instytucji i firm nie znajdzie tego, czego szuka – pójdzie dalej. Wyróżnij się pokazując, co masz unikalnego i pamiętając o korzyściach klienta.

Dla uczestników programu Euro Renoma są przygotowane pakiety promocyjne. Służymy radą i informacją dotyczącą przygotowania opisu w rejestrze, a także w innych spisach branżowych. Doradzimy na co zwrócić uwagę, aby nagłówek przyciągał klientów do zapoznania się z pełną ofertą Twojej instytucji.
Jeśli jesteś (jesteście Państwo) zainteresowani tym tematem, prosimy o kontakt.

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!
Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.