Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

7 elementów efektywnego landing page

Landing page jest potężnym narzędziem w e-marketingu. Pozwala on w efektywny dla konwersji sposób przekazać szczegółowe informacje o produkcie i pomóc w kreacji wizerunku firmy. Poniżej dowiesz się jak stworzyć go tak, aby przyniósł Ci najkorzystniejsze efekty.
Shutterstock
Foto: Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 3 minuty

Landing page to strona docelowa, która jest projektowana dla konkretnej kampanii reklamowej. Ma ona na celu nakłonienie odbiorcy do zrealizowania konkretnej akcji, którą może być umówienie się na wizytę, zamówienie usługi lub produktu czy zapisanie się na newsletter. Użytkownik trafia na landing page w wyniku kliknięcia linka znajdującego się w mailingu, adwords lub innej treści reklamowej. Teraz czas abyś go stworzył promując swoje usługi. Jak? Zapoznaj się z 7 najważniejszymi elementami landing page’a.

Logo

Logo Twojej firmy powinno znaleźć się w lewym górnym rogu landinga. Pamiętaj jednak, żeby nie było ono za duże, gdyż głównym elementem strony ma być obiekt promocji, a nie sama marka. Logo ma jedynie budować skojarzenie produktu kampanii z marką i dawać pewność użytkownikowi tego kto do niego “mówi”.

Zdjęcia i video

Zdjęcie główne powinno nie tylko prezentować produkt, ale przede wszystkim zachęcać do skorzystania z oferty. Z najlepszym odbiorem spotykają się te przedstawiające ludzką sylwetkę. Wykorzystaj to i pokaż za pomocą człowieka pozytywne wrażenia, jakie płyną z użytkowania Twojego produktu. Jeśli dysponujesz ciekawym materiałem video, który pokazuje jego zastosowanie dodaj go.

Formularz kontaktowy

To centralny element landing page’a. Jest on odpowiedzialny za generowanie leadów, czyli zapytań sprzedażowych. Warto go opracować tak, aby użytkownik mógł go szybko uzupełnić. Można to uczynić poprzez zastosowanie pól wyboru zamiast tych, które użytkownik musi sam uzupełnić. Pamiętaj również o call to action na przycisku, czyli zwrocie do użytkownika, który zachęci go do akcji. Wybierz taki, który odwołuje się do konkretnej akcji. Możesz go sformułować w pierwszej osobie np. Zamawiam, Umów mnie na wizytę. Użyj kontrastowego koloru, aby zwrócić na niego uwagę użytkowników.

Kontakt

Dane kontaktowe to równie ważna informacja. Najważniejszy jest numer telefonu. Najlepiej wstaw go w prawym górnym rogu. Jeśli chodzi o pełny adres, możesz go dodać na końcu, lub umieścić go przy logu. Aby ułatwić użytkownikowi namierzenie Twojej siedziby dodaj mapę.

Testimoniale, czyli referencje

Słowo testimonials oznacza referencje. Są to krótkie teksty pochodzące od zadowolonych klientów. Warto je stosować, gdyż opinie osób korzystających z z oferty firmy, są znacznie bardziej przekonywujące niż Twoje słowa. Według badań przeprowadzonych przez   Dimensional Research w kwietniu 2013 90% osób podejmują decyzję o zakupie czytając pozytywne opinie. W testimonialach warto zastosować zdjęcia klientów, lub w przypadku firm B2B loga firm z którymi współpracowałeś. Pomogą one uwiarygodnić ich treść.

Teksty ze słowami kluczowymi

Teksty muszą być persfazyjne, jednak ich główną funkcją jest przekazania informacji. Nie stosuj więc za wiele sformułowań w stylu: Najlepszy na rynku! czy Lepszego nie znajdziesz!. Przekonuj rzeczywistymi wartościami jakie niesie produkt. Pisz krótko i na temat. Pomóż podjąć decyzję, a nie wmawiaj skuteczności produktu. W tekście odpowiedz na pytania do czego służy produkt oraz kto i dlaczego może z niego skorzystać. Ludzie nie przywiązują uwagi do długich tekstów, więc warto kierować ich uwagę poprzez środki stylistyczne. Wypunktuj zalety, pogrub ważne informacje. Pamiętaj także, aby każdy akapit opatrzyć nagłówkiem. Stosuj również słowa kluczowe na które pozycjonowany jest Twój landing page.

Social media

Social media to trend, który ujawnia się we wszelkich działaniach marketingowych. Zastosuj je również tutaj. Dodaj przycisk do profilów w mediach społecznościowych z których korzystasz. Możesz wykorzystać również pozytywne opinie zamieszczone w komentarzach w testimonialach.

Podsumowując wszystkie elementy Landing Page powinny spełniać funkcję informacyjną w persfazyjnej formie oznacza to, że użytkownik powinien z nich przede wszystkim czerpać wiedzę, jednak powinien on być tak zbudowany, aby aktywizować go do określonego działania. Pamiętaj o zachowaniu przejrzystości.

Czas na Twój pierwszy landing page! Pamiętaj o powyższych regułach, aby Twój Landing przyniósł Ci najwyższą możliwą konwersję.

 

Bibliografia:

  1. http://marketingland.com/survey-customers-more-frustrated-by-how-long-it-takes-to-resolve-a-customer-service-issue-than-the-resolution-38756 
  2. http://blog.hubspot.com/marketing/7-landing-page-design-tips
Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę blog o wycieczkach: Artykuł genialny. Czekam na więcej
Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.