Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

Logo - projektowanie zaufania

Rozejrzyj się. Czy zauważyłeś wokół siebie znaki firmowe, jakieś logo? Przypuszczalnie tak. W każdym momencie naszego dnia jesteśmy nimi otoczeni, są one nieodłączną częścią naszej rzeczywistości. Ciężko wyobrazić sobie obecnie zaistnienie w marketingowym świecie bez logo. Często nie rozpoznajemy samochodów po kształcie, ani linii kosmetyków po zapachu. Dopiero znak graficzny, charakterystyczne logo pozwalają nam zidentyfikować produkt, a raczej producenta. Wówczas uruchamiają się nasze skojarzenia, odpowiadają emocje.
Shutterstock
Foto: Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

Logo wiele mówi o firmie i o wartościach w niej przyświecających, jest reprezentacją marki. Pozwala nam w łatwy sposób odróżniać firmy od siebie. Czasem zapamiętujemy firmę po nazwie, lub dzięki jakiemuś wyjątkowemu produktowi, czasem to akcja marketingowa przyczynia się do wzrostu świadomości danej firmy czy instytucji, ale wciąż najbardziej rozpoznawalnym zewnętrznym elementem danej marki, z którym spotyka się klient to właśnie logo.

Dlaczego logo jest tak istotne w kreowaniu marki?

Ponieważ ludzie często zapamiętują logo znacznie lepiej niż nazwę koncerny/instytucji. Logo daje dodatkową korzyść, ponieważ dobrze kojarzące się znane logo, które zostaje umieszczone na nowym produkcie – może wpłynąć na wzrost sprzedaży.

Logo to pierwsze wrażenie – wizualna reprezentacja.

Ma zapaść pozytywnie w pamięć klienta. Dorze zaprojektowane logo może przekazać konkretne sygnały dotyczące organizacji. Powszechnie wiadomo, jak ważny jest pierwszy kontakt wzrokowy i fakt, że oceniamy kogoś już po kilku pierwszych sekundach. To, jakie wrażenie zrobimy może być ważnym początkiem budowania dalszych relacji z klientem. Czasem klient mimowolnie odbiera dany produkt, usługę, czy firmę oceniając znak graficzny – jako firmę kompetentną i spełniającą oczekiwania, godną zaufania.

Logo może być istotnym wyróżnikiem.

Jest to pierwszy element, który już na pierwszy rzut oka odróżnia Twoją organizację od wielu podobnych. Choć nie jest jedynym elementem do kreowania marki, to jednak jest ważną częścią tego procesu. Konieczność wyróżnienia się i umiejętność stania się wartym zapamiętania przez klientów to ważne kroki w strategii budowania marki. Tutaj właśnie można i należy wykorzystać logo.

Z powyższego jasno wynika, że dobre logo musi spełniać pewne określone wymagania. Logotyp organizacji musi być czytelny, musi dać się zrealizować zarówno na gadżecie reklamowym (kubek, długopis, breloczek etc), jak i na wielkim billboardzie, zarówno na samochodzie służbowym, jak i na fakturze, czy pieczątce. Kreatywny projekt graficzny przyczyni się do wyróżnienia spośród konkurencji, uruchomi też system skojarzeń u klientów. Istotne jest również to, żeby projekt zakładał różne formy znaku.

Z doświadczeń wiadomo, że najczęściej te projekty, które są nieskomplikowane od strony wizualnej i koncepcyjnej – najbardziej zapadają w pamięć. Choć nie jest to reguła.

Logotyp jest podstawowym punktem identyfikacji wizualnej organizacji (firmy, czy instytucji). Dobry projekt powinien symbolizować to, co reprezentuje firma, co chcemy przekazać odbiorcy, co klient ma zapamiętać. Logo tworzy pierwsze wrażenie, a znak ten towarzyszy nam przez wiele lat.

 

Jeśli jesteś (jesteście Państwo) zainteresowani tym tematem, prosimy o kontakt. 

Dla uczestników programu Euro Renoma są przygotowane pakiety promocyjne. Służymy radą i informacją, pomożemy stworzyć logotyp, doradzimy gdzie i w jaki sposób go wykorzystać zarówno w strategii budowania marki, jak i w kampanii wizerunkowej.

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!
Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.