Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą działający w branży Gospodarka komunalna, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14583

przeczytaj więcej

LECHPOL Zbigniew Leszek działający w branży Handel, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14582

przeczytaj więcej

AUTOFORM Sp. z o.o. Jerzy Kuc działający w branży Ochrona zdrowia i opieka społeczna, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14581

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Ostrołęce

Certyfikat:

ANC 13562

ważny do: 04 Kwiecień 2015 r.

branża: Transport

województwo: mazowieckie

data wpisu do rejestru: 4 kwietnia 2013

numer KRS: 0000317956

miejscowość: Ostrołęka

kod: 07-410

ulica: Kołobrzeska 1

telefon: 297691462

www: www.mzk.ostroleka.pl

NIP: 7582277162

REGON: 141641959

e-mail: sekretariat@mzk.ostroleka.pl


Pokaż certyfikat


Opis działalności firmy:

 

 

Miejski Zakład Komunikacji w Ostrołęce został powołany w 1976 roku jako jednostka przy Wojewódzkim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Wówczas baza Zakładu została umieszczona na nieruchomości zabudowanej przy ul. Berka Joselewicza w Ostrołęce – ówczesnym centrum administracyjnym województwa ostrołęckiego. Zaplecze warsztatowe stanowiły cztery kanały naprawcze, stacja paliw i magazyn części zamiennych. Pierwsze na ulice wyjechało sześć autobusów wyprodukowanych przez Autosan model H9-35. Pojazdy posiadały drzwi tylne oraz przednie elektropneumatyczne, sterowane ze stanowiska kierowcy, a także mogły przewozić maksymalnie 70 pasażerów, w tym 24 na miejscach siedzących. Początkowo ostrołęczanie korzystali z dwóch linii komunikacyjnych: nr 2 Szpital - Wojciechowice oraz nr 3 Grabowo - Wojciechowice, które po zmodyfikowaniu liczby i lokalizacji przystanków istnieją do dziś.Sześć lat po rozpoczęciu pracy Zakładu tabor zwiększony został do 25 pojazdów, a Firma przejęła od Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej obsługę pozostałych czterech linii: nr 1, nr 6, nr7, nr 8, funkcjonujących w Ostrołęce.



 

 

 




      Rok 1986 był przełomowy z punktu widzenia komfortu przewozu pasażerów po miejskich ulicach – rozpoczęto zwiększanie taboru o autobusy z większą pojemnością, które mogły pomieścić nawet 110 osób tj. JELCZ M-11 oraz JELCZ PR-120M. Modele te jednak zostawiły o sobie wspomnienia nie ekologicznych i nieekonomicznych w eksploatacji (zużycie paliwa na poziomie ok. 35 litrów na 100 km). Oddzielenie MZK od WPGKiM doszło w 1988 r., staraniami ówczesnego kierownika Henryka Tomczaka. Jednocześnie Zakład stał się jednostką budżetową, podległą Prezydentowi Miasta, która swoją siedzibę otrzymała przy ul. Mazowieckiej 2, a stanowisko jej dyrektora objął Ryszard Kobrzyński (do 2002 roku, kiedy stanowisko to został powierzone na okres siedmiu lat Andrzejowi Jagielskiemu).  

 

  Rok 1993 to kolejna zmiana adresu bazy Zakładu - z ul. Mazowieckiej 2 na ul. Kołobrzeską 1 i tam Przedsiębiorstwo funkcjonuje do dziś. Nowa lokalizacja jest powierzchniowo trzykrotnie większa  od poprzedniej (4280 mkw.). Budynek główny został wybudowany w latach '70-tych.


      Kolejny skok technologiczny w standardzie pojazdów, wykorzystywanych przez Zakład, nastąpił dopiero w 2000 roku, kiedy do taboru wprowadzono 10 autobusów SOLARIS URBINO 9 z automatyczną skrzynią biegów, spełniające normę czystości spalin EURO2. Jednocześnie Zakład rozpoczął intensywne dostosowywanie przebiegu tras komunikacyjnych do wzmożonego rozwoju obrzeży miasta Ostrołęki.


       W 2008 roku została uruchomiona linia Nr 7 zabezpieczająca potrzeby mieszkańców nowo wybudowanych bloków mieszkalnych usytuowanych przy ul. Jana Pawła II.W początkowym okresie linia Nr 7 kursowała tylko na tzw. I zmianie tj.  w godz.6.50- 14.50. Wychodząc naprzeciw prośbom mieszkańców okolicznych gmin uruchomiono linię Nr 18, kursującą na trasie Dw. PKS – Korczaki oraz linię Nr 20 dając możliwość dojazdu mieszkańcom Tobolic w okolice Dw. PKS. W znacznym stopniu zmodyfikowano trasę linii Nr 5 zapewniając mieszkańcom Teodorowa i Laskowca łatwiejszy dostęp do przystanków komunikacji miejskiej. W wyniku licznych próśb mieszkańców bloków przy ul. Jana Pawła II w 2009 roku na linii Nr 7 zostają uruchomione kursy zapewniające dojazd w godzinach popołudniowych.  Od 01.02.2012 r. linia Nr 7  będzie kursowała nową trasą oraz w soboty, niedziele i święta. 


      Z dniem 10.12.2008 roku swoją działalność zakończył zakład budżetowy, a wraz z 11.12.2008 roku funkcjonowanie rozpoczął Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ostrołęce. Prezesem Zarządu Spółki został powołany Ryszard Chrostowski.  Zatrudnienie w Spółce na początku września 2011r. wyniosło 94 osoby.


W Chwili obecnej Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Ostrołęce obsługuje 16 lini autobusowych mając do dyspozycji 28 autobusów, wykonuje rocznie około 1,6 miliona kilometrów.



Zrealizowane inwestycje w latach 2009-2011 :

  • W I, III kwartale 2009 roku rozszerzenia taboru o 6 MAZ-ów model 206,
  • W II kwartałem 2009 roku Spółka rozpoczęła realizację projektu pt. Przebudowa placu manewrowego w obrębie stacji paliw dla pojazdów własnych MZK Spółka z o.o. w Ostrołęce,
  • W IV kwartale 2009 roku zakup monitoringu na terenie zajezdni
  • W I kwartale 2010 roku wprowadzenie systemu informatyczno biletowego MUNICOM (bilet elektroniczny)
  • W II kwartale 2010 roku rozpoczął  działalność Ośrodek Szkolenia Kierowców przy MZK Sp. z o.o. w Ostrołęce
  • W II kw. 2010 roku Stacja Paliw rozszerzyła swą działalność na sprzedaż zewnętrzną
  • W II kwartale 2010 roku zakupiono 15 nowych podświetlanych wiat przystankowych
  • W III kwartale 2010 roku Spółka przeprowadziła termomodernizację budynku administracyjno warsztatowego na terenie zajezdni.
  • W III i IV przebudowa dwóch wjazdów na zajezdnię
  • W IV kwartale 2011 roku zakup 3 nowych autobusów marki Solbus model  SN11M27.00
  • W III kwartale 2011 roku zakup 10 nowych podświetlanych wiat przystankowych

 


TABOR

Lp.

Marka i rodzaj pojazdu

 Nr  Boczny

1.

Solaris Urbino 9

109

2.

Solaris Urbino 9

110

3.

Solaris Urbino 9

111

4.

Solaris Urbino 9

112

5.

Solaris Urbino 9

113

6.

Solaris Urbino 9

114

7.

Solaris Urbino 9

115

8.

Solaris Urbino 9

116

9.

Solaris Urbino 9

117

10.

Solaris Urbino 9

118

11.

Iveco Daily 50C13

119

12.

Autosan H7/20

120

13.

Jelcz M081MB

121

14.

Jelcz M08MB

122

15.

MAZ 206

124

16.

MAZ 206

125

17.

MAZ 206

126

18.

MAN 469

127

19.

MAN 469

128

20.

MAZ 206

129

21.

MAZ 206

130

21.

MAZ 206

131

23.

MAN A21

132

24.

MAN  14 220

133

25.

SOLBUS SN 11

134

26.

SOLBUS SN 11

135

27.

SOLBUS SN 11

136

28.

SOLBUS SN 11   

137

29.
 
SOLBUS SN 11 138
30.
 
SOLBUS SN 11 139
31.
 
MERCEDES BENZ 140
32.
 
SOLBUS SN 11 141
33.
 
SOLBUS SN 11 142

 

 

Autobusy współfinansowane ze środków UE






 

 

 Prezes Zarządu– Ryszard Chrostowski

 

 

MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z O.O. W OSTROŁĘCE

ul. Kołobrzeska 1. 07-410 Ostrołęka

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy

Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS: 0000317956

Kapitał zakładowy w wysokości 6.350.400 zł

NIP: 758-22-77-162 REGON: 141641959

Konto: Bank BGŻ Oddział Operacyjny Ostrołęka 68 2030 0045 1110 0000 0156 8050


Kod banera:
[ zamknij ]

Opinie

i komentarze

Wojciech Michna: Program promocyjny Euro Renoma ujmuje konsekwentnym odświeżaniem wizerunku podmiotów i instytucji (moja firma cztery razy w ciągu roku aktualizowała stronę na portalu), doskonałym pozycjonowaniem stron i niską ceną! Rekomenduję z pełną odpowiedzialnością.
Barbara Stefanska: Tym, co decyduje o wyjątkowym charakterze publikacji Audyt z Renomą, jest sposób dostępu użytkownika do przedstawionych tu treści. Poza płytą CD z pełną wersją programu każdy nabywca otrzymuje również indywidualny kod dostępu do wersji on-line która jest na bieżąco aktualizowana przez zespół specjalistów prawników. Dzięki temu użytkownik zyskuje dostęp do Audytu z Renomą z każdego miejsca i o każdej porze, ze świadomością, że żadna zmiana przepisu go nie ominie! Jest to szczególnie ważne dla osób, które w krótkim czasie muszą podjąć jakąś ważną decyzję biznesową w oparciu o aktualne rozporządzenia i przepisy!
Krzysztof Wackiewicz: Najwspanialszy program ! Wyszliśmy z kryzysu i wszystko jest OK! dziękujemy! Ktoś tutaj kiedyś napisał:..."Wys­pa nadziei w morzu niejakości ."... - Tak właśnie uważam . To co robi rejestr, to co Państwo robicie, to wspaniała rzecz.
tomek: polecam
Radosław Kaliński: Chciałem polecić wszystkim materiały z Akademii Euro Renomy: przejrzyste, zwięzłe i ciekawe. Moi pracownicy chętnie z nich korzystają.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.