Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

Prezentacja w katalogu – kilka skutecznych sztuczek

Uczestnicy programu Euro Renoma mogą umieścić opis swojej działalności – instytucji, czy firmy – w rejestrze. Twoi potencjalni i realni partnerzy, klienci, kontrahenci mogą dowiedzieć się o Tobie i poznać Twoją ofertę. Warto, być zadbał o zachęcający opis, który zaciekawi i zachęci, by zapoznać się z pełną ofertą, bądź do bezpośredniego kontaktu. Oto kilka wskazówek, jak stworzyć efektywną prezentację i przekonujący opis.
Shutterstock
Foto: Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

Opis Twojej działalności ma spore znaczenie przy pozycjonowaniu w Google, oraz duży wpływ na decyzję zakupową użytkownika. Prezentacja w katalogu renomowanych podmiotów to również innowacyjne narzędzie PR-owe i marketingowe. Warto więc go dopracować i uzupełnić aby był efektywny.

Jak stworzyć skuteczną prezentację swojej działalności?

W rejestrze Euro Renoma, w przeciwieństwie do niektórych katalogów,  nie ma ograniczeń co do ilości znaków. Możesz więc przekazać najważniejsze informacje dotyczące Twojej instytucji czy przedsiębiorstwa i uzupełnić je o ofertę, bądź kwestie wyróżniające Cię spośród konkurencji. Nie ma jednak sensu prezentowanie wszystkich informacji, czy zamieszczanie pełnego zakresu usług, czy produktów. Warto natomiast zachęcić użytkownika do zapoznania się z interesującymi go kwestiami, lub do kontaktu bezpośrednio z Twoją organizacją. Skup się na tym, co wyróżnia Twoją firmę i postaraj się pokazać klientowi, jakie korzyści otrzyma. Dla klienta znacznie ciekawsze są jego problemy i potrzeby, niż historia Twojej działalności.

Oto kilka podpowiedzi:

  • Przedstaw w skrócie swoją  ofertę. Skup się na najważniejszych obszarach swojej działalności. Zwróć uwagę na korzyści dla klienta.

  • Zaznacz lokalizację świadczonych usług – gdzie można Cię znaleźć?

  • Napisz, co wyróżnia Twoją organizację.

  • Jeśli chcesz zaoferować promocyjne ceny – sprecyzuj, czego dotyczą i jak wysokie rabaty oferujesz.

  • Użyj zwrotów „call to action” czyli: „zobacz…”, „sprawdź…” „odwiedź…”

Nie skupiaj się wyłącznie na sobie, ale pisz tak, by zaprezentować szerokie korzyści dla Twojego partnera biznesowego, czy klienta. Powinien on poczuć, że właśnie Twoja organizacja – instytucja, czy działalność zaspokoi jego potrzeby. Używaj mniej formalnych zwrotów, by użytkownik czuł, że zwracasz się do niego. Nie koloryzuj, ale pisz zgodnie z prawdą.

Pamiętaj, że unikalna charakteryzacja jest znacznie skuteczniejsza, niż opis skopiowany z innych stron. Jest to istotne przy pozycjonowaniu, ponieważ powtarzalne treści wpływają negatywnie na pozycję Twojej prezentacji w Google.

Dla partnerów programu Euro Renoma są przygotowane wyjątkowe pakiety promocyjne. Służymy radą i informacją dotyczącą każdego z wymienionych wyżej punktów i doradzimy Ci jak najskuteczniej zaprezentować swoją działalność, jak dać się znaleźć i przykuć uwagę użytkownika.

Jeśli jesteś (są Państwo) zainteresowani tym tematem, prosimy o kontakt. 

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!
Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.