Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

8 pułapek content marketingu

Czym jest content marketing? To marketing treści, którego podstawą jest informacja stanowiąca punkt wyjścia dla określonych treści. Istnieje od dziesiątek lat, niedawno jednak został zaadaptowany przez firmy, które oferują usługi marketingu internetowego. Jest to strategia polegająca na pozyskiwaniu klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych treści. Bazuje na relacji z odbiorcą, najlepiej długotrwałej. Budowanie tej relacji opiera się na zaangażowaniu i integracji obu stron. Łatwo jednak popełnić błędy.
Shutterstock
Foto: Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

Poznaj 8 najpopularniejszych z nich:

Wszystkie treści są o Twojej instytucji

Musisz pamiętać, że klienta interesują jego potrzeby i sposoby ich zaspokajania, jego problemy i ich rozwiązanie. Warto o tym pamiętać opisując swoją działalność, oferowane usługi, czy produkty. Pokaż w jaki sposób klient skorzysta na Twojej ofercie.

Zbyt niskie wymagania

Marketing treści w Twojej firmie, czy instytucji powinien być najlepszy w branży. Artykuły wysokiej jakości pozwolą Ci zbudować wizerunek eksperta w Twojej dziedzinie.

Niewłaściwe źródła treści

Często content na stronę przesyłany jest przez profesjonalnych copywriterów. Jednak to Ty i Twoi współpracownicy znacie Waszą firmę/dziedzinę najlepiej. Dlatego dobrze jest znaleźć wśród nich chociaż jednego kreatora treści, który będzie mógł współpracować z zewnętrznymi specjalistami.

Obawa przed porażką może być paraliżująca.

Warto trochę zaryzykować, eksperymentować. Nudne treści nie zainteresują szerszej publiczności.

Brak zachęty do podjęcia akcji

Zachęć do podjęcia działania. Publikowane artykuły powinny w jakiś sposób zachęcać Twoich odbiorców do akcji. Może to być zachęta do komentowania, wypełnienia formularza kontaktowego, udostępnienia w mediach społecznościowych – możliwości jest wiele.

Brak koncentracji na specyficznej tematyce

Warto zająć się konkretną niszą i zostać ekspertem na rynku. Wyszukuj tematy, które będą najbardziej przydatne dla Twoich odbiorców i klientów.

Zbyt wolne publikacje

Jeśli nie produkujesz treści wystarczająco szybko – obniżasz skuteczność marketingu treści. Szybkość publikacji często jest kluczowym czynnikiem odpowiadającym za sukces. Dlatego opracuj wygodny system, który umożliwi regularne publikacje treści.

Brak praw autorskich wobec prezentowanych treści

Dotyczy to zarówno tekstów, jak i zdjęć, infografiki etc. Warto, by Twoja organizacja przejęła prawa własnościowe do posiadanych treści, by można je było wykorzystywać w dalszych działaniach.

Jeśli jesteś (jesteście Państwo) zainteresowani tym tematem, prosimy o kontakt.

Możemy Ci pomóc w tworzeniu efektywnych treści. Dla uczestników programu Euro Renoma są przygotowane pakiety promocyjne. Służymy radą i informacją dotyczącą tego na co zwrócić uwagę w przypadku Twojej organizacji, jak się za to zabrać i od czego najlepiej zacząć działania. 

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!
Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.