
Poznaj 8 najpopularniejszych z nich:
Wszystkie treści są o Twojej instytucji
Musisz pamiętać, że klienta interesują jego potrzeby i sposoby ich zaspokajania, jego problemy i ich rozwiązanie. Warto o tym pamiętać opisując swoją działalność, oferowane usługi, czy produkty. Pokaż w jaki sposób klient skorzysta na Twojej ofercie.
Zbyt niskie wymagania
Marketing treści w Twojej firmie, czy instytucji powinien być najlepszy w branży. Artykuły wysokiej jakości pozwolą Ci zbudować wizerunek eksperta w Twojej dziedzinie.
Niewłaściwe źródła treści
Często content na stronę przesyłany jest przez profesjonalnych copywriterów. Jednak to Ty i Twoi współpracownicy znacie Waszą firmę/dziedzinę najlepiej. Dlatego dobrze jest znaleźć wśród nich chociaż jednego kreatora treści, który będzie mógł współpracować z zewnętrznymi specjalistami.
Obawa przed porażką może być paraliżująca.
Warto trochę zaryzykować, eksperymentować. Nudne treści nie zainteresują szerszej publiczności.
Brak zachęty do podjęcia akcji
Zachęć do podjęcia działania. Publikowane artykuły powinny w jakiś sposób zachęcać Twoich odbiorców do akcji. Może to być zachęta do komentowania, wypełnienia formularza kontaktowego, udostępnienia w mediach społecznościowych – możliwości jest wiele.
Brak koncentracji na specyficznej tematyce
Warto zająć się konkretną niszą i zostać ekspertem na rynku. Wyszukuj tematy, które będą najbardziej przydatne dla Twoich odbiorców i klientów.
Zbyt wolne publikacje
Jeśli nie produkujesz treści wystarczająco szybko – obniżasz skuteczność marketingu treści. Szybkość publikacji często jest kluczowym czynnikiem odpowiadającym za sukces. Dlatego opracuj wygodny system, który umożliwi regularne publikacje treści.
Brak praw autorskich wobec prezentowanych treści
Dotyczy to zarówno tekstów, jak i zdjęć, infografiki etc. Warto, by Twoja organizacja przejęła prawa własnościowe do posiadanych treści, by można je było wykorzystywać w dalszych działaniach.
Jeśli jesteś (jesteście Państwo) zainteresowani tym tematem, prosimy o kontakt.
Możemy Ci pomóc w tworzeniu efektywnych treści. Dla uczestników programu Euro Renoma są przygotowane pakiety promocyjne. Służymy radą i informacją dotyczącą tego na co zwrócić uwagę w przypadku Twojej organizacji, jak się za to zabrać i od czego najlepiej zacząć działania.