Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

6 reguł tworzenia treści strony - wartościowej dla użytkownika

Pracując nad treścią na Twoją firmową stronę internetową zastanów się do którego sklepu zajrzysz z przyjemnością kolejny raz: Czy do tego bliżej Twojego domu, ale z niegrzeczną obsługą i wybrakowanym towarem, czy może do tego kawałek dalej gdzie byłeś dobrze potraktowany i otrzymałeś to czego chcesz?
Foto:
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 3 minuty

Odpowiedź jest prosta. Warto abyś wniosek z tej decyzji zastosował również projektując stronę internetową. To użytkownik jest ważny i zawartość strony powinna przede wszystkim spełniać jego potrzeby. Chcesz wiedzieć co trzeba zrobić by Twoja strona była numerem jeden pod względem merytoryczności i użyteczności opracowanej treści? O tym poniżej.

Pisz dla ludzi - nie dla wyszukiwarki

Żeby zdobyć zaufanie i uwagę odwiedzających naszą stronę jej treść powinna być dopasowana do użytkownika zarówno jeśli chodzi o język jak i zawartość merytoryczną. Wystrzegaj się przede wszystkim budowania sztucznych zdań, których jedyną wartością jest posiadanie w swojej budowie słowa kluczowego. W tekście na stronie głównej kieruj uwagę na te elementy, które są ważne z punktu widzenia Twojej działalności, np. godziny otwarcia, promocje, czy kontakt. Możesz sprawdzić teksty dając je do przeczytania znajomym. Pozwoli Ci to na zweryfikowanie ich użyteczności i działania.

Nazwij kategorie zrozumiale i jednoznacznie

Menu to centrum nawigacji na Twojej stronie i powinno być intuicyjne. Należy nazwać poszczególne kategorie tak, aby pomóc użytkownikowi szybko zorientować się i znaleźć jak najmniejszą ilością kliknięć ważne dla niego informacje.

Pamiętaj o kluczowych zakładkach

Kategorie, które są najważniejsze z punktu widzenia odwiedzającego, a co za tym idzie i twórcy strony są: Strona główna, O nas, Oferta i Kontakt. Pamiętaj również, żeby nie dodawać na stronie zbyt wielu zakładek w menu głównym, gdyż może to przytłoczyć i sprawić, że użytkownik będzie się czuł zagubiony. Maksymalnie może ich być 7.

Nie zapomnij o kontakcie

Najważniejszą częścią strony są dane kontaktowe. Aby podkreślić naszą wiarygodność dodaj na stronie dział z Twoimi danymi teleadresowymi jak numer telefonu, adres siedziby i e-mail. Te podstawowe warto wyeksponować w belce na górze strony w prawym rogu. Dzięki temu użytkownik nie będzie musiał ich długo szukać.

Warto również dodać na stronie formularz kontaktowy, który umożliwi klientom na skontakowanie się z Tobą bez otwierania skrzynki mailowej. Pracując nad formularzem, pomyśl jakie pola wyboru wybrać, aby użytkownik zdecydował się wysłać zapytanie. Możesz np. dodać do niego pozycje w której będzie mógł on wybrać temat wiadomości. Ułatwiającym rozwiązaniem jest również stworzenie domyślnego tekstu wiadomości w stylu: “Chciałbym umówić się na spotkanie…”, którą wystarczy, że klient uzupełni o dzień i godzinę.

Nadaj grafice intuicyjny ton

Grafika na stronie powinna “nawigować” oko użytkownika. Oznacza to, że głównym jej celem z punktu widzenia celów content marketingu nie będzie estetyka, a podkreślenie najważniejszych elementów strony. Tych które ułatwiają nawigację, ale także zachęcają go do zapoznania się z kluczowymi elementami naszej oferty.

Dobierz odpowiedni rozmiar i krój czcionki

Czcionka powinna współgrać z resztą elementów na stronie i tworzyć spójną kompozycję. Dlatego warto nie używać ich zbyt wielu w jednym projekcie. Rozmiarem jak i krojem liter możemy także oznaczać elementy strony, na które chcemy aby użytkownik zwrócił uwagę. Warto także zapoznać się z trendami dotyczącymi jakich czcionek należy nie używać. Jednym z fontów, które zostały wpisane na listę czcionek zakazanych trafił Comic Sans MS, który miał być stosowany w komiksowych dymkach, a zalał ulice i Internet.

Jak widzisz przez całą treść tego artykułu przewija się słowo użytkownik. Dzisiaj, odgrywa on najważniejszą rolę w Internecie. Pamiętaj, że rozwiązanie tego, by dać mu to czego oczekuje jest w samym Tobie. To kluczowe zadanie dla Ciebie, aby sobie to uświadomić zanim zaczniesz wypełniać stronę internetową. Staraj się przy doborze treści patrzeć tak jakbyś był jej użytkownikiem.

Zdjęcie: http://www.flickr.com/photos/smemon/4855136300/ 

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!
Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.