Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

Jarosławska Fundacja POMOCNA DŁOŃ działający w branży Organizacje (polityczne, związki zawodowe, inne), dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14697

przeczytaj więcej

Ministerstwo Spraw Zagranicznych działający w branży Administracja państwowa i wymiar sprawiedliwości, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14710

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

6 reguł tworzenia treści strony - wartościowej dla użytkownika

Pracując nad treścią na Twoją firmową stronę internetową zastanów się do którego sklepu zajrzysz z przyjemnością kolejny raz: Czy do tego bliżej Twojego domu, ale z niegrzeczną obsługą i wybrakowanym towarem, czy może do tego kawałek dalej gdzie byłeś dobrze potraktowany i otrzymałeś to czego chcesz?
Foto:
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 3 minuty

Odpowiedź jest prosta. Warto abyś wniosek z tej decyzji zastosował również projektując stronę internetową. To użytkownik jest ważny i zawartość strony powinna przede wszystkim spełniać jego potrzeby. Chcesz wiedzieć co trzeba zrobić by Twoja strona była numerem jeden pod względem merytoryczności i użyteczności opracowanej treści? O tym poniżej.

Pisz dla ludzi - nie dla wyszukiwarki

Żeby zdobyć zaufanie i uwagę odwiedzających naszą stronę jej treść powinna być dopasowana do użytkownika zarówno jeśli chodzi o język jak i zawartość merytoryczną. Wystrzegaj się przede wszystkim budowania sztucznych zdań, których jedyną wartością jest posiadanie w swojej budowie słowa kluczowego. W tekście na stronie głównej kieruj uwagę na te elementy, które są ważne z punktu widzenia Twojej działalności, np. godziny otwarcia, promocje, czy kontakt. Możesz sprawdzić teksty dając je do przeczytania znajomym. Pozwoli Ci to na zweryfikowanie ich użyteczności i działania.

Nazwij kategorie zrozumiale i jednoznacznie

Menu to centrum nawigacji na Twojej stronie i powinno być intuicyjne. Należy nazwać poszczególne kategorie tak, aby pomóc użytkownikowi szybko zorientować się i znaleźć jak najmniejszą ilością kliknięć ważne dla niego informacje.

Pamiętaj o kluczowych zakładkach

Kategorie, które są najważniejsze z punktu widzenia odwiedzającego, a co za tym idzie i twórcy strony są: Strona główna, O nas, Oferta i Kontakt. Pamiętaj również, żeby nie dodawać na stronie zbyt wielu zakładek w menu głównym, gdyż może to przytłoczyć i sprawić, że użytkownik będzie się czuł zagubiony. Maksymalnie może ich być 7.

Nie zapomnij o kontakcie

Najważniejszą częścią strony są dane kontaktowe. Aby podkreślić naszą wiarygodność dodaj na stronie dział z Twoimi danymi teleadresowymi jak numer telefonu, adres siedziby i e-mail. Te podstawowe warto wyeksponować w belce na górze strony w prawym rogu. Dzięki temu użytkownik nie będzie musiał ich długo szukać.

Warto również dodać na stronie formularz kontaktowy, który umożliwi klientom na skontakowanie się z Tobą bez otwierania skrzynki mailowej. Pracując nad formularzem, pomyśl jakie pola wyboru wybrać, aby użytkownik zdecydował się wysłać zapytanie. Możesz np. dodać do niego pozycje w której będzie mógł on wybrać temat wiadomości. Ułatwiającym rozwiązaniem jest również stworzenie domyślnego tekstu wiadomości w stylu: “Chciałbym umówić się na spotkanie…”, którą wystarczy, że klient uzupełni o dzień i godzinę.

Nadaj grafice intuicyjny ton

Grafika na stronie powinna “nawigować” oko użytkownika. Oznacza to, że głównym jej celem z punktu widzenia celów content marketingu nie będzie estetyka, a podkreślenie najważniejszych elementów strony. Tych które ułatwiają nawigację, ale także zachęcają go do zapoznania się z kluczowymi elementami naszej oferty.

Dobierz odpowiedni rozmiar i krój czcionki

Czcionka powinna współgrać z resztą elementów na stronie i tworzyć spójną kompozycję. Dlatego warto nie używać ich zbyt wielu w jednym projekcie. Rozmiarem jak i krojem liter możemy także oznaczać elementy strony, na które chcemy aby użytkownik zwrócił uwagę. Warto także zapoznać się z trendami dotyczącymi jakich czcionek należy nie używać. Jednym z fontów, które zostały wpisane na listę czcionek zakazanych trafił Comic Sans MS, który miał być stosowany w komiksowych dymkach, a zalał ulice i Internet.

Jak widzisz przez całą treść tego artykułu przewija się słowo użytkownik. Dzisiaj, odgrywa on najważniejszą rolę w Internecie. Pamiętaj, że rozwiązanie tego, by dać mu to czego oczekuje jest w samym Tobie. To kluczowe zadanie dla Ciebie, aby sobie to uświadomić zanim zaczniesz wypełniać stronę internetową. Staraj się przy doborze treści patrzeć tak jakbyś był jej użytkownikiem.

Zdjęcie: http://www.flickr.com/photos/smemon/4855136300/ 

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Sprawdz moją strone profilową.Sam sprawdź lustra ł: Cieszę się, że odkryłem tę witrynka. Muszę podziękować zbyt te chwile za to cudowne czytanie! Zdecydowanie podobal mі sie kazdy drobny fragment i mam lekturę oznaczone, aby spojrzec dzięki nowe informacje ԝ stronie internetowej sieci Web. Moge na prostu powiedzieć, jak ulżуć, aby znaleźć kogoś, który tak naprawdę ᴡie, na temat czym mówią w sieci. Odpowiednio wiesz, jak doprowadzić рroblem do światłɑ i zrobić go ważnym. Ꭰużej liczby jednostek musi tօ przyjrzeć і zrozumieć tę historię. Τo zaskakujące, żе nie zaakceptować jesteś bardziej popularny, bowiem spośróⅾ pewnoścіą masz prezent. Bardzo dobra pisownia. Bez ԝątpliwości kocham tą stronę. Trzymać ѕię owego!
Zapraszam na moja stronę blog o wycieczkach: Artykuł genialny. Czekam na więcej
Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.