Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

Wideo w biznesie - 3 sposoby wykorzystania

Czy na użycie wideo w promocji mogą pozwolić sobie jedynie firmy z wysokim budżetem? Czy mniej środków przekłada się na kiepską jakość takich materiałów? Jeśli dostosujesz scenariusz filmu do swoich możliwości sprzętowych może Ci on posłużyć za skuteczny element Twojej strategii marketingowej. A jakie możliwości kryje w sobie video w promowaniu przedsiębiorstw? Przeczytasz o tym poniżej.
Shutterstock
Foto: Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 3 minuty

Strona firmowa

Materiał filmowy możesz wykorzystać na stronie głównej firmy do przekazania informacji o niej, jej wartościach, głównych punktach oferty, czy na temat jej misji. Zapewni Ci to skuteczniejszy odbiór niż wyświechtany tekst o wysokim profesjonaliźmie Twoich usług. Pamiętaj o tym, aby video nie było zbyt długie i nie miało formy odczytu. Przekaż w nim swoją pasję i energię. Bądź uśmiechnięty i staraj się opowiadać barwnie, choć prostym językiem, który pomoże Ci zbliżyć się do użytkowników Twoich produktów i usług. Wbrew pozorom takie video nie wymaga dużych nakładów finansowych, wystarczy statyw i komórka z możliwością nagrywania video w przyzwoitej jakości.

Prezentacja produktu

Film możesz również wykorzystać w celu wzmocnienia persfazji Twojego landing page’a czy sklepu internetowego. Ruchomy obraz pozwoli Ci na dokładniejsze zaprezentowanie produktu, który oferujesz. Dzięki niemu świadomość użytkownika na temat produktu rośnie, przez co decyzja o skorzystaniu z Twojej oferty jest bardziej prawdopodobna. 46% respondentów potwierdza, że po obejrzeniu materiału video są bardziej skłonni do dokonania zakupu (luty 2013). Jak podaje Mediapost.com 57% konsumentów twierdzi, że materiały video wzbudzają większe zaufanie do produktu. Natomiast 41% klientów sklepów internetowych udostępnia materiały filmowe częściej niż inne treści dotyczące danego produktu (marzec 2013). Jeśli przygotujesz interesujące video, będziesz mógł liczyć nie tylko na przekonanie osób przeglądających Twoją stronę do decyzji o zakupie, ale także wzmocnić wskaźnik osób odwiedzających Twój sklep.

Referencje

Video referencje to kolejna funkcjonalność, którą możesz wykorzystać na swojej stronie. Wspomniana wcześniej cecha wzmacniania zaufania przez materiały filmowe odbije się w tym wypadku dwukrotnie, gdyż treść pochodząca od klienta to Twój największy sprzymierzeniec w walce o kolejne zlecenia. Aby je pozyskać możesz zorganizować konkurs, w którym Twoi klienci będą przesyłać Ci filmiki z poleceniem Twoich produktów. Jeśli zajmujesz się sprzedażą, dzięki video testimonialom zwiększysz możliwości wyszukiwania Twojej strony na hasło: opinie + nazwa Twojego sklepu. Bowiem według wyników badań z 2012 opublikowanych przez Bravo wyniki video są 41% częściej klikane niż tekstowe rezultaty działania wyszukiwarki.

Wykorzystanie materiałów video pozwala na szeroki wachlarz możliwości prezentacyjnych i efektywność działań. Zastanów się nad tym w jaki sposób możesz użyć je w promocji swojego biznesu

Bibliografia:

  1. http://www.mediapost.com/publications/article/196791/57-of-consumers-rely-on-product-videos.html 
  2. http://oxpress.pl/video-marketing-film-wart-tysiaca-sprzedazy/ 
  3. http://www.getbravo.com/video-testimonial-statistics-2013-year-in-review/ 

 

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!
Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.