Euro Renoma - to Twój prestiż i wyróżnienie. Europejski Rejestr Renomowanych przedsiębiorstw, firm, instytucji, urzędów, banków, placówek oświatowych, służby zdrowia, instytucji publicznych i organizacji.
certyfikat eurorenoma

Ostatnio

dołączyli

F H U AMJM - Andrzej Żelazko - Klimatyzacja Mobilna - Żelazko Auto-Serwis działający w branży Transport, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14723

przeczytaj więcej

IM Iwańscy działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14714

przeczytaj więcej

Firma Usługowo - Budowlana FIL - BUD - Zbigniew Ziarkowski działający w branży Budownictwo, dołączył do programu Euro Renoma i otrzymał certyfikat o nr.: ANC 14713

przeczytaj więcej

Napisz

do nas






W celu weryfikacji nadawcy prosimy o przepisanie poniższego kodu w puste miejsce i zaakceptowanie go przyciskiem Wyślij.

 

Close

3 porady jak stworzyć atrakcyjne zdjęcie w tle na Facebooku

Cover photo jest to grafika na Facebooku umieszczona za zdjęciem profilowym. Niektórzy zapominają o tym, że może ono spełniać dodatkową funkcję informacyjną i wstawiają tam pierwsze lepsze zdjęcie z galerii. Wykorzystaj je jako dodatkowy element promocji i użyj jej jako okładkę Twojej firmy przy pomocy, której przekażesz główną misję firmy, zaprezentować najważniejsze produkty lub hasło.
Shutterstock
Foto: Shutterstock
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

Nie traktuj go jednak jak typowy banner reklamowy. Jego społecznościowy i luźny charakter nie powinien ulec zmianie. Żadnych haseł w stylu: Tylko u nas, kup teraz i ostro kolorowych elementów graficznych, które mają przykuć uwagę. Kompozycja jest tu nadal ważna i powinna korelować z resztą elementów na profilu. Poniżej kilka porad

Rozmiar

Zalecanym wymiarem jest 851px na 315px Przygotuj zdjęcie w dokładnie tym rozmiarze, tak, aby uniknąć rozciągnięcia, lub rozmycia grafiki.

Zasada 20%

Jeśli chcesz użyć cover photo jako reklamy z tekstem musimy spełnić zasadę 20%. Oznacza ona procentowy udział powierzchni grafiki jaką możemy przeznaczyć na tekst w grafikach w promowanych postach, stronach, ofertach, aplikacjach oraz zdarzeniach sponsorowanych umieszczanych w aktualnościach. Limit ten wynosi 20%.

Aby było Ci łatwiej określić zależność procentową tekstu od grafiki, Facebook stworzył specjalne narzędzie. Znajdziesz je pod linkiem: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay . Aby z niego skorzystać wystarczy wgrać grafikę, a następnie zaznaczyć ile z niej powierzchni stanowi napis. Aplikacja sama wyliczy udział procentowy i wskaże Ci czy dana ilość treści jest akceptowana. Aby zobrazować tą zależność Facebook zamieścił kilka przykładów:

W przypadku grafik nie reklamujących nie jest wymagane stosowanie tego narzędzia, ale Facebook zaleca go używać, gdyż pomaga ona stworzyć atrakcyjną i wyważoną kompozycję w cover photo.

Kreatywne cover photo

Ciekawym pomysłem na cover photo jest umieszczenie w nim hasła przewodniego Twojej firmy lub call to action. Przy projektowaniu grafiki pamiętaj, że częściowo będzie ona przesłonięta przez zdjęcie profilowe. Jak to wykorzystać i stworzyć ciekawą kompozycję? Poniżej kilka inspiracji.


Cover photo może stać się również miejscem na Twój banner reklamowy. Staraj się jednak nie robić tego nachalnie. Umieść na nim hasło i produkt. Tak jak zrobił to Mercedes.

Możesz również użyć cover photo i zdjecia profilowego, by zobrazować nimi swoją główną usługę.

Derrick Collins


Innym sposobem jest stworzenie z cover photo i zdjęcia profilowego spójnej kompozycji i przekazania za ich pomocą misję firmy, adres i inne podstawowe informacje na jej temat.

Giorgio Voulioti

Jak widzisz na powyższych przykładach cover photo może również spełniać funkcję informacyjną i promującą. A Ty, czy widziałeś ostatnio jakieś ciekawe grafiki w tle firmowych profili? Podziel się z nami linkami w komentarzach. Jeśli chcesz samodzielnie stworzyć cover photo przejdź do artykułu: 3 narzędzia do tworzenia spójnego cover photo na facebooku

 

Bibliografia:
https://www.facebook.com/help/468870969814641 

Tagi:

 

Opinie

i komentarze

Zapraszam na moja stronę szafy Raumplus: Dobry, błyskotliwy, nowatorski - nic dodać, nic ująć. Oby więcej takich artykułów na stronach.
Zobacz geosyntetyki dachowe: Świetny artykuł. Interesujący, konkretny, życiowy. Nic dodać nic ująć.
A to moja strona doktorat: Zagadnienie nie zostało przedstawione w pełni, wiele elementów zostało pominiętych ale i tak uważam, że jest nieźle. Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych:)
Maciej Mazur: Ostatnio mieliśmy wyświetlany na Euro-Renomie taki dodatkowy baner reklamowy. Dzięki dużej ilości odsłon staliśmy się bardziej rozpoznawalni. Polecam!
Tadeusz P.: Euro Renoma jest dla ludzi inteligentnych, mądrych i sprytnych. Można się promować i zdobywać (sprawdzonych i rzetelnych!) partnerów i inwestorów. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Za symboliczną opłatę, otrzymujemy tak wiele korzyści.

Dodaj

Twoją opinię

Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy.

W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.